Використання соціальних мереж у процесі формування компетентності діалогічного мовлення у 10 класі при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки» (ID:1271419)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ 5
1.1. Сутність поняття компетентності діалогічного мовлення 5
1.2. Використання соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення 10
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ УЧНІВ 10 КЛАСУ 16
2.1. Етапи формування компетентності діалогічного мовлення учнів 10 класу 16
2.2. Комплекс вправ з використанням соціальних мереж для формування компетентності діалогічного мовлення при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки» 21
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми полягає в тому, що в умовах сучасної освіти, яка постійно адаптується до нових технологій, стає надзвичайно важливим використання інноваційних підходів для розвитку комунікативних навичок учнів. У зв'язку з широким впровадженням цифрових технологій, соціальні мережі стали не лише платформами для спілкування, а й ефективними інструментами навчання. Вони відкривають нові можливості для розвитку мовлення, активізації навчального процесу та покращення взаємодії між учнями і вчителем.
Сучасні учні, зокрема старшокласники, вже мають великий досвід користування соціальними мережами, тому їх використання в навчальному процесі дозволяє значно підвищити мотивацію до вивчення іноземних мов та розвитку діалогічного мовлення. Соціальні мережі дають можливість учням брати участь у реальних комунікаціях, практикувати мову в умовах, наближених до повсякденного життя. Це сприяє не лише покращенню лексичного запасу та граматичних навичок, але й розвитку критичного мислення, самовираження та вміння вести конструктивні дискусії.
Багато вітчизняних й зарубіжних методистів та наукових фахівців підкреслювали освітній вплив використання соціальних мереж на формування іншомовної компетентності вивчали: Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е., Гапонова С. В., Майєр Н. В., Ніколаєва С. Ю., Шукліна С. І. [1], Бондарук Я. В. [2], Кирпа А. В. [9], Коваль С. В. [10], Кузьменко Н.В. [12] та інші. Разом з тим використання соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення в процесі вивчення англійської мови є сьогодні актуальною проблемою, що обумовило вибір теми курсової роботи.
Мета дослідження – методичне обгрунтування соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення в процесі вивчення англійської мови учнями 10 класу.
Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:
вивчити сутність поняття компетентності діалогічного мовлення;
розглянути соціальні мережі як засіб формування компетентності діалогічного мовлення;
визначити етапи формування компетентності діалогічного мовлення учнів 10 класу;
розробити комплекс вправ з використанням соціальних мереж для формування компетентності діалогічного мовлення при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки».
Об’єктом дослідження є процес формування мовної компетентності під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітніх шкіл.
Предметом дослідження є використання соціальних мереж в процесі вивчення англійської мови.
Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані наступні методи: теоретичні – вивчення та аналіз філософської, психологічної, педагогічної, методичної літератури та узагальнення одержаної інформації з метою дослідження сутності, структури і особливостей використання соціальних мереж в процесі вивчення англійської мови; теоретичне узагальнення педагогічного досвіду щодо формування компетентності діалогічного мовлення під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітніх шкіл; розробка вправ з використанням соціальних мереж для формування компетентності діалогічного мовлення при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки»».
Методологічна основа курсової роботи базується на здобутках теорії і практики щодо використання соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення.
Практичне значення курсової роботи полягає у тому, що сформульовані в ній висновки можуть бути використані вчителем в практичній діяльності на на уроках англійської мови у 10 класі.
Інші роботи з даної категорії: