0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Михайло Булгаков як письменник і людина (ID:134463)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 7
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
План-конспект уроку в 11-му класі
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Михайло Булгаков як письменник і людина Тема: Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940) Для його слави нічого не потрібно. Він потрібен для нашої слави. М. Булгаков «Кабала святош» Мета: а) навчальна: ознайомити учнів з жит¬тєвим і творчим шляхом М. О. Булга¬кова, визначити риси його особис¬тості, підготувати клас до сприйняття роману "Майстер і Маргарита"; б) розвивальна: розвивати навички роботи з критичними джерелами, навички роботи у групах, критичне мислення, пам’ять, увагу; в) виховна: сприяти вихованню високих моральних якостей учнів, цілеспрямованості, чесності, впевненості у собі. Обладнання: портрети М. О. Булгакова різних періодів життя, бібліотека творів письменника. Тип уроку: урок вивчення біографії письменника. План уроку 1. Вступне слово вчителя. Оголошення теми уроку. 2. Робота над епіграфом. 3. Виступи учнів з першої групи на тему «Дитячі і юнацькі роки письменника». 4. Бесіда за виступом учнів. 5. Виступи учнів з другої групи на тему «Життя письменника періоду 1914 – 1921 рр.». 6. Бесіда за виступом учнів. 7. Виступи учнів з третьої групи на тему «Перші роки в Москві». 8. Бесіда за виступом учнів. 9. Виступи учнів з четвертої групи на тему «Булгаков – драматург». 10. Бесіда за виступом учнів. 11. Виступи учнів з п’ятої групи на тему «Важкі останні роки життя». 12. Бесіда за виступом учнів. 13. Підсумкове слово вчителя. 14. Оцінювання учнів. 15. Домашнє завдання.