0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОБЛЕМА ПРОТИСТОЯННЯ ОСОБИСТОСТІ І СУСПІЛЬСТВА У РОМАНІ ДЖЕКА ЛОНДОНА «МАРТІН ІДЕН» (ID:177369)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2017
Вартість: 300 ГРН
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ДЖЕКА ЛОНДОНА 1.1 Соціально-історичні та культурні умови розвитку США на межі XIX- XX століть. 1.2. Еволюція творчого методу Джека Лондона РОЗДІЛ ІІ ПРОБЛЕМА ОСОБИСТОСТІ І СУСПІЛЬСТВА В РОМАНІ «МАРТІН ІДЕН» 2.1 Роман «Мартін Іден» як роман-виховання 2.2 Причини та наслідки самотності головного героя 2.2.1 Умови становлення та розвитку творчої особистості в американському суспільстві на межі XIX-XX століть 2.2.2 Залежність мистецтва від соціального і матеріального стану героя ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження зумовлена тим, що проблема відносин митця із навколишнім світом має гостросучасний зміст. Драма, яка створена Лондоном, несе відголоски і в XXI столітті, адже показує типові ситуації, які зустрічаються письменникам-початківцям на їх творчому шляху. На жаль, у сучасному світі ця проблема не достатньо досліджена, а конфлікт, який зображений у романі Джека Лондона, зберігся і до нашого часу. Багатьох письменників спіткала проблема нерозуміння власних творів через несприйняття їхньої особистості навколишнім суспільством, саме тому вона варта нашої уваги. Джек Лондон є одним із найкращих письменників XIX-XX століть, який доносить до наших сучасників найважливіші тенденції в літературі США. Письменник вийшов на літературну арену в критичний період американського життя і відбив у своїй творчості проблеми, помилки і протиріччя своєї епохи, які він зумів вдало розтлумачити своїм читачам. У романі «Мартін Іден» він зумів найкращим способом відобразити протистояння особистості та суспільства, які літературознавці XX ст. досліджували у власних наукових роботах та статтях. XXI століття – час, коли конфлікт митця і суспільства є поширеним, але проблематика конфлікту не достатньо досліджена. Усе зазаначене вище зумовлює актуальність пропонованої роботи. Метою курсової роботи є розгляд проблеми взаємовідносин головного героя з представниками різних верств суспільства XIX-XX століть. Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань: 1) розглянути соціально-історичні умови розвитку США на межі XIX- XX століть; 2) дослідити еволюцію творчого методу Джека Лондона; 3) розглянути проблеми та наслідки самотності головного героя; 4 4) дослідити залежність мистецтва від соціального і матеріального стану героя. Об'єктом курсової роботи є роман Джека Лондона «Мартін Іден» («Martin Eden»). Предметом дослідження є протистояння особистості і суспільства в романі «Мартін Іден». РОЗДІЛ І Життя і творчість Джека Лондона 1.1 Соціально-історичні та культурні умови розвитку США на межі XIX-XX століть. Рубіж століть — перехідна епоха як в плані історичного розвитку, так і з точки зору літературного процесу. Крах рабства розчищає дорогу для економічного прогресу. Утворюються трести і монополії, а з ними з’являються і перші мільярдери-олігархи, вугільні, нафтові, сталеві королі: Рокфеллери, Карнеги, Гульди. Масова імміграція сприяє збільшенню виробничого, наукового і культурного потенціалу США. Разом з промисловим зростанням загострюються конфлікти між працею і капіталом. В історії США є своєрідна грань, що розділяє два періоди — кінець XIX і початок XX ст. Це іспансько-американська війна 1898 р, яка мала відверто агресивний характер з боку США. На початку століття оголюється експансіоністська сутність зовнішньої політики країни по відношенню до держав Латинської та Південної Америки. У перше десятиліття нового століття важливим фактором внутрішньополітичного життя стали політика реформ і антитрестівське законодавство. Вступ США в Першу світову війну приніс глибокі зміни в життя країни. Ця подія знайшла яскравий відгук у літературі та у творчості тогочасних письменників. З'являються нові філософські, соціально- політичні та естетичні школи і вчення. Втрачають свою значимість епігони романтизму, письменники охоронного спрямування («традиція благопристойності»). Відбувається формування і зміцнення позицій реалізму, заявляють про себе натуралізм, авангардистські, модерністські течії. Такі письменники, як Г.Джеймс, М. Твен, Д.Лондон, Т.Драйзер, отримують міжнародне визнання. Кінець XIX століття називають періодом пізнього американського романтизму. У цей період у літературному житті країни відбуваються різкі 6 зміни, які викликані Громадянською війною між Північчю і Півднем. Що ж до самого американського романтизму, у ньому набагато більше відмінностей, ніж у європейському. Перш за все, це невелика літературна спадщина та досвід, якого не мала американська література. Темою американського романтизму є утвердження національної самобутності та незалежності, пошуки «національної ідеї». Поступово в книгах В. Ірвінга і Дж. Купера, Г. Лонгфелло і Г. Мелвілла, Н. Готорна і Г. Торо з’являється романтичний колорит, сюжет прикрашують явища і факти американської природи, історії, географії. 1.2. Еволюція творчого методу Джека Лондона Творчість Джека Лондона займає видатне місце у прогресивній американській літературі. У своїх творах Лондон з великою художньою силою і правдивістю показав антигуманну сутність американського капіталізму, розкрив кричущі протиріччя в суспільному житті США. Лондон пристрасно ненавидів жадібну і деспотичну американську буржуазію, так само як і всю буржуазну цивілізацію, засновану на рабстві і злиднях трудящих. Він був першим, хто вніс в американську літературу дух класової боротьби і революційного протесту в широкі маси. Підкорювальна сила книг Джека Лондона полягає, насамперед, у їх демократичній і життєствердній спрямованості. Прославляючи велич і незламність духу, Лондон виступав як запеклий ворог пасивності, безсилля і байдужості. Письменник відкрито заявляв про свої симпатії до пригноблених і експлуатованих, він щиро вірив у торжество розуму і справедливості. Він писав: «Прийде день, коли у нас буде достатньо робочих рук і важелів для нашої справи, і ми звалимо цю будівлю разом з усією її гнилизною, непохованими мерцями, жахливою корисливістю і брудним торгашеством. А потім ми очистимо підвали і побудуємо нове житло для людства, в якому не буде палат для обраних, де всі кімнати будуть просторими і світлими, де можна буде дихати чистим і життєдайним повітрям... Я зберігаю віру в благородство і велич людини. Я вірю, що чистота і безкорисливість духу переможуть пануючу нині всепоглинаючу жадібність. І, нарешті, — я вірю в робочий клас» [10: 152].