0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація навчальних проектів як засоби формування іншомовної комунікативної компетенції (ID:185193)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 56
Рік виконання: 2014
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ………….6 1.1. Поняття та види інтерактивних технологій …………………………..6 1.2. Застосування методу проектів на уроках іноземної мови …………..11 1.3. Поняття "комунікативна компетенція" у науково-педагогічній літературі …………………………………………………………………………….18 Висновки до першого розділу …………………………………………………29 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ …………………………………………...................30 2.1. Технології організації навчальної діяльності на етапах проектної роботи …………………………………………………………………………………32 2.2. Експериментальна апробація навчальних проектів ……………………...39 2.3. Розробка проектів для основної школи …………………………………...41 Висновки до першого розділу ……………………………………………………45 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………………………..46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………………..49 АНОТАЦІЯ……………………………………………………………………………..52 SUMMARY……………………………………………………………………………..54 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………...56
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Є. С. Полат відзначав, що метод проектів передбачає визначену сукупність навчально-пізнавальних засобів та дій учнів, які дозволяють вирішити ту чи іншу проблему в результаті самостійних пізнавальних дій та припускають презентацію цих результатів у вигляді конкретного продукту діяльності. Як педагогічна технологія це є сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю сутністю. У проектній роботі учні залучаються в створену педагогом пошукову навчально-пізнавальну діяльність. Використання проектних технологій робить можливим формування та розвиток пошуково-дослідницьких, комунікативних, технологічних, інформаційних компетенцій, формує креативність, стимулює інтелектуальну активність, розвиває комунікативні вміння, допомагає формувати між предметні зв'язки, вчить використовувати інформаційно-телекомунікаційні технології при вивченні іноземної мови, допомагає оволодіти навичками роботи в групі, формує соціальну мобільність. Крім того, все це підвищує мотивацію учнів, оскільки в такому випадку вивчення мови стає не ціллю, а засобом створення кінцевого продукту діяльності. Навіть найслабші учні можуть проявити себе тут повною мірою, виконуючи посильні для них завдання, і, в результаті, кожен учень робить свій внесок у створення проекту [20, с. 3-4].