Реалізація навчальних проектів як засоби формування іншомовної комунікативної компетенції (ID:185193)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ………….6
1.1. Поняття та види інтерактивних технологій …………………………..6
1.2. Застосування методу проектів на уроках іноземної мови …………..11
1.3. Поняття "комунікативна компетенція" у науково-педагогічній
літературі …………………………………………………………………………….18
Висновки до першого розділу …………………………………………………29
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ …………………………………………...................30
2.1. Технології організації навчальної діяльності на етапах проектної
роботи …………………………………………………………………………………32
2.2. Експериментальна апробація навчальних проектів ……………………...39
2.3. Розробка проектів для основної школи …………………………………...41
Висновки до першого розділу ……………………………………………………45
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ……………………………………………………………..46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………………..49
АНОТАЦІЯ……………………………………………………………………………..52
SUMMARY……………………………………………………………………………..54
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………...56
Зразок роботи
Є. С. Полат відзначав, що метод проектів передбачає визначену сукупність навчально-пізнавальних засобів та дій учнів, які дозволяють вирішити ту чи іншу проблему в результаті самостійних пізнавальних дій та припускають презентацію цих результатів у вигляді конкретного продукту діяльності. Як педагогічна технологія це є сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю сутністю.
У проектній роботі учні залучаються в створену педагогом пошукову навчально-пізнавальну діяльність. Використання проектних технологій робить можливим формування та розвиток пошуково-дослідницьких, комунікативних, технологічних, інформаційних компетенцій, формує креативність, стимулює інтелектуальну активність, розвиває комунікативні вміння, допомагає формувати між предметні зв'язки, вчить використовувати інформаційно-телекомунікаційні технології при вивченні іноземної мови, допомагає оволодіти навичками роботи в групі, формує соціальну мобільність. Крім того, все це підвищує мотивацію учнів, оскільки в такому випадку вивчення мови стає не ціллю, а засобом створення кінцевого продукту діяльності. Навіть найслабші учні можуть проявити себе тут повною мірою, виконуючи посильні для них завдання, і, в результаті, кожен учень робить свій внесок у створення проекту [20, с. 3-4].
Інші роботи з даної категорії: