ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ ВИДАНЬ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ (ЗА МАТЕРІАЛОМ ПОВІСТІ ІВАНА АДРУСЯКА «ЗАВДАННЯ З ФІЗИКИ») (ID:215490)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….....3
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕДАГУВАННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ..…………………………………………………………………...……5
1.1 Вимоги до видання з огляду на психофізіологічні особливості формування особистості в підлітковому віці………………….…….….5
1.2 Предмет і цільове призначення літератури для підлітків………..................................................................................…..…9
1.3 Основні теми, проблеми та архетипи літератури для підлітків……..……………………………..…………….....…………….12
РОЗДІЛ ІІ АСПЕКТИ РЕДАГУВАННЯ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ (ЗА МАТЕРІАЛОМ ТВОРУ «ЗАВДАННЯ З ФІЗИКИ» І.АНДРУСЯКА)………………………………………………………..………......15
2.1 Редагування композиційно-архітектонічної системи твору……..15
2.2 Редагування тематичного рівня тексту ………………...………...17
2.3 Редагування змістової складової та образної системи твору…..18
2.4 Редагування мовностилістичного оформлення тексту...…...……20
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….…27
Зразок роботи
ВСТУП
Підлітковий вік – період від 10-12 до 14-16 років. За цей час кардинально змінюється та осмислюється по-новому весь спектр стосунків підлітка з родиною, однолітками та навколишнім світом в цілому. Цей віковий відрізок вміщує дуже багато: фізіологічне дорослішання і перебудову організму, зміну зовнішності та, найголовніше, духовне дорослішання, під час якого формуються визначальні риси характеру у дорослому житті. Важливий вплив у цьому процесі відіграє література.
Мета курсової роботи – визначити особливості редагування видань для підлітків за матеріалом повісті Івана Андрусяка «Завдання з фізики».
Завдання, які необхідно виконати для досягнення мети роботи, – окреслити поняття «література для підлітків», ґрунтуючись на психофізіологічних особливостях підлітків, здійснити редакторський аналіз повісті Івана Андрусяка «Завдання з фізики» на композиційно-архітектонічному, тематичному, мовностилістичному, змістовому та образному рівнях та визначити особливості редагування підліткової літератури на кожному з них.
Актуальність дослідження полягає у тому, що здійснено спробу визначення особливостей редагування підліткової літератури на композиційно-архітектонічному, тематичному, мовностилістичному, змістовому та образному рівнях на основі конкретного видання.
Предметом дослідження є редакторський аналіз тексту на композиційно-архітектонічному, тематичному, мовностилістичному, змістовому та образному рівнях, а об’єктом – повість Івана Андрусяка «Завдання з фізики».
Основне джерело дослідження – видання Андрусяк І. Закоханий Бурундук та інші розбишацькі історії / Іван Андрусяк ; худож. Ю. Пилипчатіна. – Харків : Книжковий Клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2015. – 96 с. : кольор.іл.
Під час роботи було використано такі методи дослідження: загальнонаукові методи й засоби (індуктивний та дедуктивний), метод добору й систематизації матеріалу, порівняльний, текстологічний та стилістичний аналіз.
Інші роботи з даної категорії: