0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика вивчення творчості М. Коцюбинського у взаємозв’язку з різними видами мистецтва (ID:294432)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 35
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ У ВЗАЄМОЗВЯЗКАХ З РІЗНИМИ ВИДАМИ МИСТЕЦТВА…………………………………………… 5 1.1 Проблеми вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтва у старших класах …………………………………………….5 1.2.Особливості вивчення імпресіонізму як літературної течії модернізму на уроках української літератури у старшій ланці ……………………..….…….12 1.3.Психолого-педагогічні особливості сприйняття учнями художніх творів 15 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО У СИНТЕЗІ З МУЗИКОЮ, ЖИВОПИСОМ ТА КІНОМИСТЕЦТВОМ .………...….. .……………………………………………………………………. 18 2.1. Застосування музичного мистецтва на уроках вивчення творчості М. Коцюбинського в старшій ланці. ……………………………..…………….18 2.2. Поєднання живопису та літератури на уроках вивчення творчості М. Коцюбинського в старшій ланці. .………………………………………………..21 2.3. Кіномистецтво як засіб переосмислення художнього твору на прикладі творчості М. Коцюбинського…………………………………………………….25 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..……30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………..….31 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Синтез літератури та суміжних видів мистецтв дозволяє вчителю-словеснику розширити рамки сприйняття художніх творів, створити між мистецькі паралелі, що сприятимуть розвитку аналітичного мислення, творчої уяви учнів. Це також допоможе підсилити пізнавальний інтерес учнів та мотивацію до читання. У ході виконання курсової роботи нам вдалось досягти поставленої мети, а саме дослідити методику навчання творчості М. Коцюбинського у зв’язку з різними видами мистецтв, з урахуванням психолого-педагогічних особливостей сприймання учнів старшої ланки. Нам вдалось зреалізувати поставленні завдання: • охарактеризувати взаємодію різних видів мистецтв та літератури; • дослідити основні підходи до трактування проблеми; • проаналізувати психолого-педагогічні особливості сприйняття учнями художніх творів; • розробити фрагменти уроків з використанням між мистецької взаємодії та методично прокоментувати їх. У першому розділі нам вдалося проаналізувати загальні положення взаємодій літератури та суміжних видів мистецтв, зокрема музики, живопису, кіно- та театрального мистецтва. У другому розділі нами запропоновано методичні розробки фрагментів уроків вивчення творчості М. Коцюбинського з використанням музики, живопису та кіно. До курсової роботи також додається методичний супровід, який містить ілюстративні матеріали (картини, музичні твори, фільми, пізнавальні відеоролики).