0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Номінації в індустрії моди (20-21 ст.) (ID:298864)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 58
Рік виконання: 2019
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ. Розділ 1. Основні теоретичні напрями у дослідженні номінації в індустрії моди 1.1 Лексика моди у сучасній картині світу 1.2 Дискурс моди та його жанрова диференціація 1.3 Вербалізація концепту мода (fashion) Висновки до Розділу 1 Розділ 2. Особливості номінації в англійській мові XX-XXI ст. 2.1 Лексико-семантичне поле мода. Структура і характер номінації 2.2 Способи термінотворення в сфері моди. Аналіз структури термінотворення 2.2.1 Морфологічний спосіб термінотворення 2.2.2 Семантичний спосіб термінотворення 2.2.3 Запозичення як спосіб термінотворення 2.3 Класифікація неологізмів у лексиконі моди та їх структурні характеристики 2.4 Лексика сфери моди в пресі і таблоїдах Висновки до Розділу 2 Висновки Список використаної літератури Summary
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову