0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичне формування умінь аудіювання учнів 5 класу (ID:467769)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2020
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 розділ i. Теоретичні основи навчання аудіювання 5 1.1. Сутність аудіювання……………………………………………………….5 1. 2. Механізми аудіювання …………………………………….….................9 1.3. Основні труднощі розуміння мови на слух 13 1.4. Психолінгвістичні особливості учнів 5 класу 16 РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ 18 2.1. Роль рецептивних вправ у формуванні аудитивних навичок і вмінь .18 2.2. Принципи побудови системи вправ для розвитку навичок аудіювання .21 2.3. Види вправ для розвитку вмінь рецептивних мовленнєвих механізмів 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ВСТУП На сьогоднішній день формування комунікативної компетентності, й особливо аудіювання в умовах комунікативної спрямованості навчання учнів мови є надзвичайно актуальним. Мовленнєве спілкування є неможливим без аудіювання, адже розвиток і формування мовленнєвої здатності й оволодіння мовленням починається з аудіювання у вигляді процесів мовленнєвого сприйняття та розуміння. Процес аудіювання є випереджальними не лише для розвитку усного мовлення, але й для внутрішнього мовлення.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ 1. 1. Сутність аудіювання Під мовленнєвою діяльністю розуміється процес передачі або прийому повідомлення, що характеризується активністю, цілеспрямованістю, опосередкованістю мовленнєвої системи, що обумовлюється ситуацією спілкування. Діяльність виступає системою умінь творчого характеру, що направлені на розв’язання різних комунікативних завдань. У мовознавстві наголошують на існуванні двох форм мови: усної та писемної. Види мовленнєвої діяльності різняться у відповідності до ознак: продуктивні, рецептивні. У лінгводидактиці виокремлено чотири основні види мовленнєвої діяльності.( табл. 1) [20, c. 18] Таблиця 1 Види мовленнєвої діяльності