0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стилістичні особливості сучасних китайських пісень (ID:619640)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 24
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….…...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЖАНРІВ СУЧАСНИХ КИТАЙСЬКИХ ПІСЕНЬ………………………………………………………....5 1.1. Сучасні жанри китайської музики ……………….……….….……5 1.2. Шидайцюй – «сучасна пісня»………………………………………7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТИЛІСТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СУЧАСНИХ КИТАЙСЬКИХ ПІСЕНЬ …..…………………………………………….……..10 2.1. Поняття стилістики китайської пісні. Порівняння та їх види.…...10 2.2. Характеристика тропів в китайській сучасній пісні.……………...15 2.3. Персонажі та їх місце в китайських піснях………………………..17 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...…...20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………………...…22 ДОДАТКИ…………………………………………………………………….24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність роботи. Експансія китайської пісні в культурний простір України ще тільки починається, втім її поширення країнами світу позначено все більшим впливом процесів інтеграції та взаємопроникнення різних ментальностей в єдину мультикультурну систему. Навчання студентів та аспірантів з Китаю в Україні з мистецьких напрямів ставить перед музичною наукою стратегічне завдання – виявити механізми розуміння іншонаціональної культури не тільки через соціокультурні та філософсько-світоглядні системи, а в першу чергу, через ментальні закони організації пісні як способу духовного спілкування людей. Відтворення діалектики загального і специфічного в мистецтві вокального інтонування є практичною потребою спеціальних кафедр сольного співу та теорії музики і виконавського мистецтва (інтерпретології). Як відомо, сутність мистецтва звукообразного мислення визначає інтонація, наділена складною природою, яку характеризує єдність системних рівнів організації музичного смислу (жанрово-мелодичної, ладо-гармонічної, метро-ритмічної, фактурно-тембрової мови). На першому місці по відтворенню інтонації як художнього цілого постає мелос (гр. μέλος), або мелодія. Етимон слова апелює до співу; отже мелос та пісня пов’язані генетично й можуть розглядатися як синонімічні поняття (принаймні, в межах вокальної творчості). У репертуарі китайських вокалістів представлена багата палітра пісенних зразків. Однак у музикознавстві існують «білі пляма» відносно специфічних особливостей мелодики та ритміки китайських пісень, з одного боку; а з іншого – слух розрізняє певні риси, які начебто споріднюють їх із фольклорною і професійною музикою інших національних культур. Міцна опора на традицію пісенного фольклору, з одного боку, а з іншого – європейська тонально-гармонічна система – суверенно увійшли в практику китайських композиторів на ґрунті творення сучасної національної музичної мови. Об’єкт роботи: сучасні китайські пісні. Предмет роботи: стилістичні особливості сучасних китайських пісень. Мета роботи: розкрити уявлення щодо сучасних китайських пісень та їх стилістичних особливостей. Завдання роботи: – надати аналіз існуючих стилістичних особливостей сучасних китайських пісень; – розкрити стилістичну своєрідність китайської пісні як носія інтонаційного образу світу; – проаналізувати ладо-гармонічний зміст китайських сучасних пісень та їх ритмічні особливості; – висвітлення специфіки розвитку китайської сучасної пісні на початку ХХІ століття; – виявити особливості музичної китайської мови. Аналіз останніх досліджень та публікацій показав, що проблематика, пов’язана зі специфікою сучасної китайської пісні, отримала певне висвітлення переважно в роботах китайських дослідників: Бі Юй Хун [16], Ван Юн Хуей [17], Лі Ган [12], Лінь Лінь [15], Ю Цзін Бо [14].