0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика використання творів образотворчого мистецтва у навчанні зарубіжної літератури учнів середніх / старших класів (ID:697065)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 31
Рік виконання: 2021
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У НАВЧАННІ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 1.1. Культурологічні підвалини до вивчення зарубіжної літератури 5 1.2. Психологічно-педагогічні засади використання творів образотворчого мистецтва у навчанні зарубіжної літератури 10 1.3. Аналіз використання творів образотворчого мистецтва в методиці викладання зарубіжної літератури 12 Висновки до першого розділу 15 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОРИСТАННЯ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У НАВЧАННІ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16 2.1. Використання засобів наочності в процесі вивчення літератури 16 2.2. Практичне використання творів образотворчого митецтва на уроках зарубіжної літератури 21 Висновки до другого розділу 27 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Одним із найважливіших завдань сучасної системи шкільної освіти є формування культури особистості учня. Актуальність цього питання пов'язана зі зміною та розвитком системи життєвих і художньо-естетичних цінностей людини. Однією з найвищих цінностей людства є мистецтво. Цей феномен є основою культури та її еволюційним чинником. Тож формування культури школярів неможливе без звернення до художніх цінностей, накопичених суспільством у процесі свого існування. Саме тому ознайомлення учнів з художньо-естетичними цінностями людства, історією їх формування, розвиток власних мистецьких смаків має бути провідною метою уроків зарубіжної літератури. В Україні проблему комплексного використання різних видів мистецтв у процесі вивчення літератури досліджували Д. Наливайко, Л. Мірошниченко, Т. Нефедова, Н. Волошина, О. Ніколенко, О. Куцевол, Ж. Клименко, А. Вітченко, В. Гречинська, Ю. Ковбасенко, Є. Волощук, О. Ісаєва. Використання засобів наочності в процесі вивчення літератури є й до сьогодні актуальною проблемою, що обумовило вибір теми курсової роботи. Мета дослідження – дослідити методику використання творів образотворчого мистецтва у навчанні зарубіжної літератури, охарактеризувати її особливості і шляхи реалізації на уроках зарубіжної літератури для учнів середніх / старших класів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  вивчити культурологічні підвалини використання творів образотворчого мистецтва у навчанні зарубіжної літератури;  розглянути психологічно-педагогічні засади використання творів образотворчого мистецтва у навчанні зарубіжної літератури;  проаналізувати використання творів образотворчого мистецтва в методиці викладання зарубіжної літератури;  дослідити практичну використання засобів наочності в процесі вивчення літератури;  побудувати модель уроку зарубіжної літератури з використанням творів образотворчого митецтва. Об’єктом дослідження є процес використання творів образотворчого мистецтва у навчанні зарубіжної літератури учнів середніх / старших класів. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти використання творів образотворчого мистецтва в методиці викладання зарубіжної літератури. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання