0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Види самостійної роботи на уроках української мови (ID:698101)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 43
Рік виконання: 2022
Вартість: 1300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні та методичні основи самостійної роботи……………………5 1.1 Самостійна робота як дидактична категорія……………………………………..5 1.2 Рівні та форми самостійної діяльності учнів…………………………………...10 Розділ 2. Використання самостійної роботи на уроках української мови………...14 2.1 Самостійна робота як контролююча функція. Основні види самостійних робіт………………..…………………………………………………………………..14 2.2. Застосування проекту за програмою «Intel» під час використання самостійної роботи на уроках української мови …………………………………………………23 Висновки………………………………………………………………………………29 Список використаної літератури…………………………………………………….31 Додатки………………………………………………………………………………..33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Цілі та завдання української школи досягаються шляхом підвищення інтересу учнів до навчання, допитливості, мобільності та розвитку пізнавальних інтелектуальних навичок, способу сприйняття інформації, втілення її в дії, що потребує самостійного розвитку навчання та самої освіти. Для цього необхідно розвивати такі якості: самостійне мислення, допитливість, спостережливість, уміння ставити та розв’язувати логічні задачі, розв’язувати задачі проблемного характеру, вміти брати участь у самостійних експериментах, вміти порівнювати та робити з них висновки. Чільне місце він займає під час творчої роботи над створенням процесу самовиховання та розвитку особистості учня, самостійного зв’язку навчання з життєвим і пізнавальним досвідом, індивідуалістичного підходу у вихованні та дано в користування наукову літературу Розвиток сили волі. Керуючи самоосвітою дітей шкільного віку, слід враховувати регулярність процесу, індивідуальні та вікові особливості дитини. Загалом студенти мають допитливість і сприйняття широких знань. Організовуючи самостійну домашню роботу для учнів початкових класів, вчителі повинні спрогнозувати результати і дати можливість учням продемонструвати свою домашню роботу вчителям і батькам. Результатом самостійної роботи може бути доповідь у формі повідомлення чи есе, участь у шкільному ярмарку чи розумовій грі. Самостійну роботу школярів ми будемо розглядати як керовану систематичну діяльність, самим учнем, яка спрямовується на вдосконалення своїх навичок в освіті. Вона спостерігається тоді, коли учень не обмежує себе лише змістом уроки або завданням, а працює самостійно. Під пізнавальною діяльністю ми розуміємо наявність інтелектуальних здібностей учнів, під якими розуміють здатність учнів шляхом узагальнення й абстрагування самостійно бачити головні й другорядні ознаки реальних явищ, предметів і процесів, розкривати нові поняття та їх сутність. Дитина поступово готується до цього, і зосередження на індивідуальному навчанні є першочерговим. Питання самостійної роботи студентів під час навчання є одним із найактуальніших. Особливої уваги потребує її вирішення в практиці самої школи, оскільки повсякденна діяльність учителя може виявлятися в недоліках організації самостійної роботи учнів. Багато вчених визначили деякі з цих причин: Уміння і навички самостійної роботи є найскладнішими видами діяльності педагога, яка вимагає підготовки викладача та учнів; Відсутність системи у діяльності вчителя, яка стосується розвитку учнів, їх умінь і знань при самостійній роботі; У навчально – виховному процесі роботи спостерігається невірне співвідношення творчих та репродуктивних самостійних робіт; Розвиток розумової активності у навчальному процесі, їх самостійність у прийомі рішень під час самостійної роботи; Таким чином, проведення самостійної роботи на уроках української мови у школі є дуже нагальним питанням. Актуальність роботи полягає у використанні самостійної роботи в учбовому закладі середньої освіти, та розгляду актуальних проблем та їх вирішення у освітньому процесі. Об’єкт дослідження – процес навчання на уроці української мови. Предмет дослідження – самостійна робота на уроках українськох мови у школі. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування самостійної роботи, її сутності та значення, аналіз методів та прийомів використання самостійної роботи на уроках у школі. Згідно з метою було визначено такі завдання: 1) Визначити теоретичні та методичні основи самостійної роботи; 2) Визначити рівні самостійної роботи у школі; 3) Виділити основні форми роботи; 4) Розглянути самостійну роботу як функцію, яка контролює діяльність учнів; 5) Визначити способи дослідження застосування методичного проекту за програмою «Intel» у самостійній роботі учнів. Методи дослідження. У курсовій роботі були використані такі методи дослідження: аналіз теоретичних наукових джерел, порівняння, конкретизація наукових спостережень, навчальне проектування. Структура дослідження. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.