0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОСОДИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ МОВЛЕННЯ БЛОГЕРІВ У БІЛЬШ СТАРШИХ ВІКОВИХ КАТЕГОРІЙ ЛЮДЕЙ… (ID:857828)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 28
Рік виконання: 2023
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….1 РОЗДІЛ 1. РОЗГЛЯД ТЕОРІЙ ПРОСОДИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ МОВЛЕННЯ……………………………………………………………………..3 1.1. Теорія комунікативної інтонованості……………………………………3 1.2. Теорія мовленнєвого ритму………………………………………………4 1.3. Теорія просодичної граматики…………………………………………..6 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ПРОСОДИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ МОВЛЕННЯ…………………………………………………………………….9 2.1. Інтонація, темп та ритм…………………………………………………9 2.2. Гучність, сила голосу, голосовий тембр………………………………10 2.3. Паузи та акцент…………………………………………………………13 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОСОДИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ МОВЛЕННЯ БЛОГЕРІВ У БІЛЬШ СТАРШИХ ВІКОВИХ КАТЕГОРІЙ ЛЮДЕЙ…………………………………………………………………………15 3.1. Методики дослідження просодичного оформлення мовлення…………15 3.2. Особливості просодичного оформлення мовлення в залежності від тематики та стилю блогу………………………………………………………………….16 3.3. Специфіка просодичного оформлення мовлення блогерів більш старших вікових категорій………………………………………………………………..17 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….24 ДОДАТКИ………………………………………………………………………26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасному світі блогерство набуло великої популярності та стало важливою складовою інтернет-культури. Блогерство стало важливим сьогодні через те, що вони створюють та поширюють вміст, який має значний вплив на соціальне, культурне та політичне життя суспільства. Блогери можуть надавати інформацію про нові тенденції, події, продукти, послуги та інші аспекти життя, що дозволяє споживачам бути в курсі останніх подій та розвиватися. Крім того, здійснюють вплив на думки та переконання своїх читачів або глядачів, що робить їх важливими фігурами в інформаційному просторі. Блогери, особливо ті, які належать до більш старших вікових груп, мають значний вплив на сприйняття та розуміння соціальних, культурних та мовних процесів в онлайн-середовищі. Вивчення просодичного оформлення мовлення блогерів більш старших вікових категорій є важливим, оскільки вони є одними з провідних відеоінфлюенсерів у соціальних мережах та на платформах відеоблогів, і мають значний вплив на сприйняття та розуміння контенту. Продумане просодичне оформлення мовлення може допомогти блогерам передати свої думки та ідеї більш ефективно та переконливо, підвищуючи рівень розуміння та довіри до них. Також вивчення просодичного оформлення мовлення блогерів може виявитися корисним для підвищення рівня мовленнєвої культури в інтернет-середовищі, де вже наявність граматичних та лексичних помилок не є незвичайним явищем. У даній курсовій роботі буде проведено дослідження просодичного оформлення мовлення блогерів більш старших вікових груп з метою визначення основних характеристик цього явища та встановлення його взаємозв'язку з впливом на сприйняття та розуміння контенту відеоблогів. Також будуть проаналізовані основні проблеми, пов'язані з просодичним оформленням мовлення блогерів більш старших вікових груп, та запропоновані рекомендації для подальшого удосконалення мовленнєвої культури в інтернет-середовищі. Об'єкт дослідження: просодичне оформлення мовлення блогерів більш старших вікових груп. Предмет дослідження: особливості використання інтонації, темпу мовлення та інших просодичних засобів у мовленні блогерів більш старших вікових груп. Мета дослідження: вивчити просодичне оформлення мовлення блогерів більш старших вікових груп та встановити особливості використання просодичних засобів у їх мовленні. Завдання дослідження: Проаналізувати наукові джерела про просодичне оформлення мовлення та використання просодичних засобів у мовленні. Визначити кількісні та якісні характеристики просодичних засобів у мовленні блогерів більш старших вікових груп. Провести експериментальне дослідження з використанням методів запису та аналізу мовлення. Проаналізувати отримані результати та встановити особливості використання просодичних засобів у мовленні блогерів більш старших вікових груп. Методи дослідження: аналіз наукових джерел, експериментальне дослідження, метод запису та аналізу мовлення. Практична значущість дослідження: результати дослідження можуть бути корисними для розвитку та покращення просодичного оформлення мовлення блогерів більш старших вікових груп. РОЗДІЛ 1. РОЗГЛЯД ТЕОРІЙ ПРОСОДИЧНОГО ОФОРМЛЕННЯ МОВЛЕННЯ 1.1. Теорія комунікативної інтонованості Теорії просодичного оформлення мовлення створені для вивчення та розуміння того, як просодія (інтонація, темп, ритм, акустичні характеристики тощо) впливає на сприйняття та розуміння мовлення. Вони допомагають дослідникам та лінгвістам розуміти, як просодія використовується у комунікації, як вона може впливати на емоційний стан та відносини між співрозмовниками, та як її можна використовувати для досягнення різних цілей у мовленні. Теорії просодії важливі для розроблення методик та засобів аналізу мовлення, таких як програмне забезпечення для автоматичного розпізнавання мови та аналізу емоційного стану, що можуть бути корисними для багатьох сфер, включаючи мовленнєву терапію, психологію, мовну технологію та інші [1]. Автором теорії комунікативної інтонованості є Б.А. Крылов, російський фонетик і лінгвіст. Він запропонував цю теорію в середині 1960-х років, розробивши її в рамках теорії комунікації. Крылов вважав, що інтонація виконує не тільки акцентуючу та ритмічну функції, але є також важливим засобом передачі інформації про інтонаційно-знаковий характер висловлювання, залучення до діалогу співрозмовника та підкреслення структурної організації мовлення. Він досліджував відношення між інтонацією та іншими мовними засобами, такими як граматика та лексика. Теорія Крылова стала досить популярною в російській фонетиці та лінгвістиці, і вона є однією з основних теорій просодії в мовленні [2]. Теорія комунікативної інтонованості є однією з основних теорій, які вивчають просодію в мовленні. Згідно з цією теорією, інтонація має комунікативну функцію та використовується для передачі різноманітної інформації у мовленні, включаючи емоційний стан та ставлення до того, про що говориться. Крім того, інтонація може слугувати індикатором того, коли мовці мають намір закінчити свій вислів, коли вони говорять з питальним інтонаційним підйомом, або коли вони намагаються звернути увагу на конкретний аспект мовлення, використовуючи тонкий інтонаційний акцент [1,2]. Також теорія комунікативної інтонованості досліджує взаємозв'язок між інтонацією та іншими мовними засобами, такими як граматика та лексика. Наприклад, інтонаційний акцент може надавати певній лексичній одиниці, наприклад, імені, вагомості у мовленні. Загалом, теорія комунікативної інтонованості є важливим інструментом для розуміння того, як просодія використовується у мовленні та як вона може впливати на сприйняття та розуміння мовлення. 1.2. Теорія мовленнєвого ритму Теорія мовленнєвого ритму була розроблена І.А. Бодуеном де Куртене в 1960-х роках. Вона базується на припущенні, що в мовленні існує певний ритм, який може бути відображений в мовній мелодії. Згідно з цією теорією, ритм мовлення формується за допомогою акустичних характеристик мовленнєвих одиниць, таких як склад, слово та фраза. Згідно з теорією Бодуена де Куртене, мовленнєвий ритм визначається відношенням між тривалістю мовленнєвих одиниць та інтервалами між ними. Якщо ці інтервали однакові, то мовлення має рівномірний ритм. Якщо ж інтервали різні, то мовлення має хвилеподібний ритм [1,2]. Теорія мовленнєвого ритму має важливе значення для розвитку просодії в мовленні. Вона дозволяє краще розуміти, яким чином мовленнєві одиниці