0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дистанційне навчання англійської мови учнів старшої школи засобами навчальної онлайн-платформи iSpringLearn (ID:863668)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2021
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ………………………………… ВСТУП ..……………………………….……….……………………........ РОЗДІЛ І. НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ………………………………………... 1.1. Дистанційне навчання в системі освіти України та світу. 1.2. Технологічна платформа системи дистанційного навчання та переваги і недоліки вивчення англійської мови на дистанційних курсах …………………………. 1.3. Формування англомовних знань під час дистанційного навчання учнів старших класів на основі засобів ІКТ...... РОЗДІЛ ІI. СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСУ ПІДСУМКОВИХ ВПРАВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПЛАТФОРМИ ISPRINGLEARN……….................................……...… 3.1. Етапи створення серії дистанційних уроків з англійської мови для учнів старшої школи за допомогою платформи iSpringLearn ……...............................................….........…... 3.2. Комплекс підсумкових вправ для дистанційних занять з використанням інтернет-сервісів (Google Forms, Padlet, Learning Apps, Triventy)………………………………….. ВИСНОВКИ ..………………………………………………….……........ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .…………….……………… ДОДАТКИ………………………………………………………………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Найсильнішим аргументом проведення реформ щодо дистанційної освіти є стрімкий потенціал студентів, що не мають доступу до традиційних методів навчання або спеціалізованих курсів, та їх бажання здобувати знання, незважаючи на місцезнаходження чи ситуацію в світі. Аналіз проблеми дослідження виявив, що протягом останніх декількох десятиліть використання технологій та мультимедіа для дистанційного навчання іноземних мов швидко розповсюдилося та набуло популярності. Ранні стадії впровадження Інтернету у навчальний процес заклали основу для створення дистанційних курсів шляхом завантаження матеріалів для уроків та відправки електронних листів у спробі досягти подібної взаємодії вчителів і учнів, як у заняттях «віч-на-віч». Під час пандемії дистанційне навчання набуло особливої актуальності. Проте, на сьогоднішній день, роль, яку відіграє технологія навчання онлайн в освіті, не обмежується цим. Теоретичні і практичні аспекти дистанційного навчання були розглянуті в дослідженнях як зарубіжних, так і вітчизняних вчених: Андрєєва А.А., Ващенка В.Ю., Колос К.Р., Куклєва В.О., Adams J., Bodendorf J., Dichanz H., Kettunen J. За думкою цих науковців, дистанційне навчання стало спробою вирішити часові та просторові обмеження традиційного навчання, навчання онлайн стало результатом повного прийняття технології як частини нашого життя. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати застосування дистанційного навчання англійської мови в освітньому процесі та розробити дистанційне офлайн-заняття з англійської мови із використанням навчальної інтернет-платформи iSpringLearn для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл. Мета дослідження реалізується у таких завданнях: розглянути особливості дистанційного навчання в системі освіти України та світу; з'ясувати переваги та недоліки вивчення англійської на дистанційних курсах; проаналізувати особливості використання засобів ІКТ для формування англомовних знань; створити комплекс підсумкових вправ для дистанційних занять з англійської мови для учнів старшої школи за допомогою платформи iSpringLearn, використовуючи інтернет-сервіси (Google Forms, Padlet, Learning Apps, Triventy). Об'єкт дослідження: процес дистанційного навчання англійської мови у старших класах навчальних закладів середньої освіти засобами ІКТ. Предмет дослідження: процес організації дистанційного навчання англійської мови учнів 10-11 класів з використанням навчальних інтернет-сервісів (Google Forms, Padlet, Learning Apps, Triventy). У роботі комплексно використовуються такі методи і прийоми: теоретичні: описовий (опис етапів створення дистанційного курсу та його застосування в процесі вивчення англійської мови учнями старшої школи), аналіз психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури з теми дослідження, синтез, вивчення та узагальнення досвіду роботи, аналіз документів дозволили визначити стан проблеми та теоретичні засади наукового дослідження; емпіричні: прогностичний (для формулювання висновків з приводу використання онлайнового навчання), вивчення позитивного педагогічного досвіду. Наукова новизна роботи полягає у розробці підсумкових вправ для дистанційних уроків з англійської мови з таких лексичних тем як «Я, моя сім'я, друзі» (риси характеру), «Дозвілля і спорт» (види спорту), «Харчування поза домом» (національна кухня України), «Мистецтво» (живопис та його види), «Наука та технічний прогрес» (сучасні засоби комунікації і технології), а також граматичних: Clause (first, second and third conditionals, reported speech), Preposition (prepositions of reason and purpose, prepositions in time phrases), Verb (Past Perfect Continuous, Future Continuous, Future Perfect, Gerund), Adjective (present/past participles as adjectives), Adverb (adverbial clauses of time), Determiner (countable/uncountable nouns), засобами інтернет-платформи iSpringLearn з метою використання у процесі навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл. Практична цінність виявляється у тому, що розроблені вправи можуть використовуватися на дистанційних заняттях англійської мови учителями та учнями 10-11 класів загальноосвітніх шкіл задля підвищення рівня знань з англійської мови як з лексичних, так і граматичних тем, а також для розширення учнівського світогляду. Структура роботи складається з переліку умовних позначень, вступу, основної частини, висновків, додатків та списку використаних джерел.