ФУНКЦІЇ ПРИКМЕТНИКІВ В ІНТЕРНЕТ-СТАТТЯХ МИСТЕЦЬКОЇ ТЕМАТИКИ: ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ (ID:933819)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………….……………3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ
1.1 Прикметник як частина мови…………………………………………………5
1.2 Структурні та семантичні особливості англійських та українських прикметників…………………………………………………………………..8
1.3 Класифікація прикметників…………………………………………………12
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПРИКМЕТНИКІВ В АНГЛОМОВНИХ ТА УКРАЇНСЬКОМОВНИХ СТАТТЯХ МИСТЕЦЬКОЇ ТЕМАТИКИ……………………………………………….
2.1 Роль прикметників у статтях мистецької тематики……………………….17
2.2 Порівняння особливостей використання прикметників у мистецьких текстах в українській та англійській мовах…………………………………23
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….33
SUMMARY…………………………………………………………………………35
Зразок роботи
Основною функцією будь-якої мови є передача значення від мовця до адресата. Базові поняття закодовані як слова, які пов’язані між собою в межах граматики. У структурі кожної людської мови присутні три класи слів: іменники, дієслова та прикметники. Кожен має прототипну концептуальну основу та граматичні функції.
Прикметник як клас слів досліджується з самого початку стародавніх граматик і до сьогодні в межах безлічі напрямів – діахронічного, історико-порівняльного, системно-структурного, семантичного, когнітивно-лінгвістичного, дискурсивного та конструкціоністського. Діахронічний підхід простежує походження цього класу слів і його розвиток у часі; історико-порівняльний напрям досліджує прикметники в міжмовній перспективі; семантичні запити враховують різновиди значень якості / властивості, властивих прикметнику як класу слів.
Новітніші підходи – когнітивно-лінгвістичний, дискурсивний та конструкціоністський – зосереджуються на когнітивному фоні значень на основі масштабу, полярності, доповнення та обсягу, пов’язаних із прикметником, їх дискурсивних реалізаціях у різних типах тексту та жанрах, а також на тому, як утворюються прикметникові конструкції.
Дослідження прикметників у текстах мистецької граматики є важливим і актуальним завданням з кількох причин.
По-перше, мистецька граматика використовує специфічні мовні засоби та конструкції, включаючи прикметники, які можуть мати особливе значення та функції в мистецьких текстах. Вивчення вживання прикметників у мистецькій граматиці дозволяє краще розуміти особливості мистецтва, літератури, музики, кіно та інших видів мистецтва.
По-друге, прикметники в мистецьких текстах можуть мати естетичну, емоційну та стилістичну вагу, вони допомагають створювати настрій, відтворювати образи, передавати авторські ідеї та погляди. Дослідження прикметників у мистецьких текстах може допомогти розкрити їхню роль у формуванні мистецьких образів та естетичних вражень.
По-третє, вивчення прикметників у мистецькій граматиці може бути корисним для вивчення мовної культури та стилістичних аспектів мистецьких творів. Врахування вибору та вживання прикметників у мистецьких текстах може сприяти розумінню авторської інтонації, настрою та стилю твору.
Дослідження прикметників у мистецькій граматиці може бути цікавим напрямом для порівняння особливостей вживання прикметників у різних мовах, зокрема українській та англійській, що може сприяти розвитку мовознавства та міжкультурної комунікації.
Об’єктом дослідження є функції прикметників у текстах мистецької граматики в українській та англійській мовах.
Предмет дослідження – україномовні та англомовні тексти мистецької граматики.
Інші роботи з даної категорії: