СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АКРОНІМИ В АНГЛОМОВНОМУ ТА УКРАЇНСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (ID:1266464)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Переклад
Сторінок: 34
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ ВИВЧЕННЯ АКРОНІМІВ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ 5 1.1. Акроніми як спосіб формоутворення та словотворення 5 1.2. Топологія акронімів 9 1.3. Cтруктурно-семантичні характеристики рекламного дискурсу 13 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АКРОНІМІВ В АНГЛОМОВНОМУ ТА УКРАЇНСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ 20 2.1. Використання акронімів в англомовному рекламному дискурсі 20 2.2. Функціонування акронімів в україномовному рекламному дискурсі 23 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. З кожним роком тенденція до використання акронімів в англійській мові збільшується. В історії кожної мови існує процес поповнення лексики. Будь-які нововведення, інновації, зміни, що відбулися в тій чи іншій сфері суспільного життя, знаходять безпосереднє відображення в мові. Поява нових слів – це невідʼємна частина процесу розвитку мови. Мова тісно повʼязана з суспільством, тому появу групи нових слів можна зіставити з певним етапом суспільного розвитку: досягнення в галузі космонавтики, інформаційних технологій, міжкультурних комунікацій, науки і техніки, культури й освіти. Нині акроніми дуже популярні в сучасній англійській мові, що актуалізує тему дослідження. До проблеми дослідження лексично-семантичних особливостей, утворення акронімів в англійській та українській мові зверталося багато сучасних науковців, такі як: О. Болонєва [2], О. Бондаренко [4], Р. Гільченко [7], В. Дейнека [9], Л. Денисюк [10], Ю. Зацний [11], В. Карабан [12,13], С. Кісіль [15], З. Корнєва [18], М. Кочерган [19], Д. Шеремет [29] та ін. Попри наявність чисельних праць, присвячених окресленій проблематиці, залишається необхідність вивчення особливостей акронімів в англійському та українському рекламному дискусі. Об’єктом дослідження є дослідження акронімів в англійському та українському рекламному дискусі. Предметом дослідження є лексико-граматичні та стилістичні особливості акронімів. Метою дослідження є виявлення лексико-граматичних та стилістичних особливостей акронімів в англійському та українському рекламному дискусі. Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань дослідження: ‒ охарактеризувати акроніми як спосіб формоутворення та словотворення; ‒ розглянути підходи до класифікації акронімів; ‒ описати структурно-семантичні характеристики рекламного дискурсу; ‒ проаналізувати використання акронімів в англомовному рекламному дискурсі; ‒ описати функціонування акронімів в україномовному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження дослідження слугували англомовна та україномовна реклама. Для досягнення поставлених завдань використано такі методи дослідження: метод аналізу та синтезу для дослідження теоретичного матеріалу та вивчення поняття «акроніми»; описово-порівняльний метод та методу індукції для опису акронімів в англомовному та україномовному рекламному дискурсі. Наукова новизна дослідження полягає в спробі описати особливости використання акронімів в англомовному та україномовному рекламному дискурсі. Практичне значення цього дослідження полягає у можливості використання отриманих результатів для аналізу акронімів в англомовному та україномовному рекламному дискурсі. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел.