АКРОНІМИ В АНГЛОМОВНОМУ ТА УКРАЇНСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (ID:1266464)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ ВИВЧЕННЯ АКРОНІМІВ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ 5
1.1. Акроніми як спосіб формоутворення та словотворення 5
1.2. Топологія акронімів 9
1.3. Cтруктурно-семантичні характеристики рекламного дискурсу 13
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 19
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АКРОНІМІВ В АНГЛОМОВНОМУ ТА УКРАЇНСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ 20
2.1. Використання акронімів в англомовному рекламному дискурсі 20
2.2. Функціонування акронімів в україномовному рекламному дискурсі 23
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 28
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. З кожним роком тенденція до використання акронімів в англійській мові збільшується. В історії кожної мови існує процес поповнення лексики. Будь-які нововведення, інновації, зміни, що відбулися в тій чи іншій сфері суспільного життя, знаходять безпосереднє відображення в мові. Поява нових слів – це невідʼємна частина процесу розвитку мови. Мова тісно повʼязана з суспільством, тому появу групи нових слів можна зіставити з певним етапом суспільного розвитку: досягнення в галузі космонавтики, інформаційних технологій, міжкультурних комунікацій, науки і техніки, культури й освіти. Нині акроніми дуже популярні в сучасній англійській мові, що актуалізує тему дослідження.
До проблеми дослідження лексично-семантичних особливостей, утворення акронімів в англійській та українській мові зверталося багато сучасних науковців, такі як: О. Болонєва [2], О. Бондаренко [4], Р. Гільченко [7], В. Дейнека [9], Л. Денисюк [10], Ю. Зацний [11], В. Карабан [12,13], С. Кісіль [15], З. Корнєва [18], М. Кочерган [19], Д. Шеремет [29] та ін. Попри наявність чисельних праць, присвячених окресленій проблематиці, залишається необхідність вивчення особливостей акронімів в англійському та українському рекламному дискусі.
Об’єктом дослідження є дослідження акронімів в англійському та українському рекламному дискусі.
Предметом дослідження є лексико-граматичні та стилістичні особливості акронімів.
Метою дослідження є виявлення лексико-граматичних та стилістичних особливостей акронімів в англійському та українському рекламному дискусі.
Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань дослідження:
‒ охарактеризувати акроніми як спосіб формоутворення та словотворення;
‒ розглянути підходи до класифікації акронімів;
‒ описати структурно-семантичні характеристики рекламного дискурсу;
‒ проаналізувати використання акронімів в англомовному рекламному дискурсі;
‒ описати функціонування акронімів в україномовному рекламному дискурсі.
Матеріалом дослідження дослідження слугували англомовна та україномовна реклама.
Для досягнення поставлених завдань використано такі методи дослідження: метод аналізу та синтезу для дослідження теоретичного матеріалу та вивчення поняття «акроніми»; описово-порівняльний метод та методу індукції для опису акронімів в англомовному та україномовному рекламному дискурсі.
Наукова новизна дослідження полягає в спробі описати особливости використання акронімів в англомовному та україномовному рекламному дискурсі.
Практичне значення цього дослідження полягає у можливості використання отриманих результатів для аналізу акронімів в англомовному та україномовному рекламному дискурсі.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: