0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Анотування як ефективний прийом роботи з англомовною літературою (ID:153823)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Переклад
Сторінок: 91
Рік виконання: 2017
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ……………………………………………………………………………...2 ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ АНОТУВАННЮ СТУДЕНТІВ НА СПЕЦІАЛЬНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ………………………..…6 1.1 Теоретичні засади навчання анотування на спеціальному факультеті …... 6 1.2 Сутність, структура і призначення анотації як особливого типу тексту….9 1.3 Класифікація анотацій………………………………………………………13 1.4 Функції анотації та вимоги до їх написання……………………………….17 1.5 Особливості анотаційного перекладу………………………………………22 Висновки з першого розділу…………………………………………………….25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З НАВЧАННЯ АНОТУВАННЯ АНГЛОМОВНОГО ТЕКСТУ НА СПЕЦІАЛЬНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ…………………………….…………………………………..….28 2.1 Етапи навчання анотування англомовного тексту………………………...28 2.2 Лексико-граматичні засоби складання анотації…………………………...33 2.3 Комплекс завдань з навчання анотування англомовного тексту ………...59 2.4.Підготовка та проведення експерименту з навчання анотування англомовного тексту на спеціальному факультеті…………...……………..…66 2.5. Аналіз результатів експериментів роботи з навчання анотування англомовного тексту на спеціальному факультеті…………….………………67 Висновки з другого розділу……………………………………………………..70 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...82 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Запровадження Болонської системи навчання якісно позначилося на реорганізації вищої освіти згідно європейських стандартів. Інтенсивне реформування освіти зобов’язує кожного випускника вищого навчального закладу бути не тільки першокласним фахівцем з профілюючої спеціальності, а й опанувати хоча б одну із запропонованих програмою іноземних мов. Євроінтеграція ставить нові вимоги до кваліфікованих фахівців, насамперед – володіння академічним писемним мовленням (написання анотацій, тез, статей англійською мовою), щодонедавно стало одним із критеріїв якісної підготовки випускників вищого навчального закладу. С. Мусійчук відзначив, що необхідність навчання анотуванню зафіксована Програмою з іноземної мови для професійного спілкування для рівнів В1 і В2 (незалежний користувач). Рекомендації Ради Європи також передбачають досягнення випускниками ВНЗ рівня В2, в рамках якого необхідно сформувати навички та вміння вилучення інформації, ідей і точок зору із вузькоспеціальних джерел у межах своєї сфери [30]. Означене висловлювання підкріплюється твердженням Л. Мурзіна відносно того, що програма з іноземної мови за професійним спрямуванням вимагає від випускників вищих навчальних закладів уміння читати оригінальну літературу з фаху з метою отримання нової інформації, необхідної для виконання професійних задач і прийняття професійних рішень, а також писати професійні тексти й документи іноземною мовою по багатьом галузевим питанням [29, с. 3]. Проблему анотування в методиці навчання іноземних мов досліджували багато вчених, які визначили загальний напрям навчання анотування (А. Вейзе, Д. Блюменау та ін.) та структуру анотації, її кількісні і якісні характеристики (А. Вейзе, В. Григоров), ефективність анотування як прийому навчання читання і письма іноземною мовою в мовних ВНЗ (А. Вейзе, Л. Мазунова) Цими авторами і їх послідовниками була розроблена методика роботи переважно із зовнішніми структурами тексту (абзацами, групами абзаців, понадфразовою єдністю), алгоритм встановлення логічної структури тексту, виділення лексичної тематичної сітки тексту і вилучення семантичної інформації з прочитаного, формулювання імпліцитного смислу тексту, визначення надзадачі, теми, ідеї, з’ясування логічних відношень між частинами тексту. Звідси випливає необхідність переосмислення процесу анотування з позицій когнітивної науки.
Інші роботи з даної категорії: