0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СЕМАНТИКО-ПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЛОРАТИВНОЇ ЛЕКСИКИ У СУЧАСНОМУ АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ ТА УКРАЇНСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (ID:697577)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Переклад
Сторінок: 49
Рік виконання: 2019
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
INTRODUCTION 4 CHAPTER 1 4 COLOUR VOCABULARY AND ITS LEXICO-SEMANTIC PECULIARITIES 4 IN ENGLISH AND UKRAINIAN 4 1.1 Main peculiarities of the colour vocabulary of the English language 4 1.2 Characteristic features of the colour lexicon of the Ukrainian language 11 CHAPTER 2 23 THE CONRASTIVE ANALYSIS OF THE COLOUR VOCABULARY 23 IN MODERN ENGLISH AND UKRAINIAN ADVERTISING DISCOURSE 23 2.1 The analysis of the colour vocabulary in modern English advertising discourse 23 2.2 The analysis of the colour vocabulary in modern Ukrainian advertising discourse 27 2.3 The contrastive analysis of the colour vocabulary in modern English and Ukrainian advertising discourse 31 CONCLUSIONS 35 BIBLIOGRAPHY 37 LIST OF REFERENCE SOURCES 39 LIST OF DATA SOURCES 40 ANNEX A 43 ANNEX B 45 РЕЗЮМЕ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У науковій роботі було досліджено роль кольору у рекламі і визначено кольори, які найчастіше вживаються в українському і англійському рекламному дискурсі. Також, звернено увагу на лексичні особливості рекламного дискурсу в обох мовах і вивчено характерні особливості використання різних лексико-семантичних засобів вираження. У практичній частині дослідження основна увага звернена на використання назв кольорів у рекламному дискурсі та проаналізовано зміст, котрий вони виражають(усього 50 прикладів реклами з колоративним компонентом). Проведено порівняльний аналіз стосовно використання тих чи інших кольорів в рекламах та їх смислові характеристики. Крім того, у курсовій роботі складено діаграми на основі отриманих даних, що містять інформацію про частоту використання різних кольорів у рекламі двох мов.
Інші роботи з даної категорії: