0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес – план по інвестиційному проекту салону флористики “Flowersworld” (ID:1018790)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 24
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Резюме………………………………………………………………………3 Можливі ризики………………………………………………………….....4 Маркетингова і фінансова стратегія доходів і витрат по бізнес – плану………………………………………………………………………...8 МАРКЕТИНГ-ПЛАН…………………………………………………..…12 РОЗРАХУНОК ПРОГНОЗОВАНИХ ДОХОДІВ…………………….....................................................................13 Фактори мікросередовища, які впливають на збут………….………….16 SMART-аналіз салону флористики “Flowersworld”…………………….18 Висновок…………………………………………………………………..22 Список використаних джерел……………………………………..……..23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Бізнес-план розроблено для організації салону флористики “Flowersworld”. Перед тим як оцінити ринок квітів, потрібно визначитися з форматом майбутнього магазину. Він в свою чергу буде залежати від того, хто буде основним покупцем. Все це в підсумку вплине на рівень і стиль майбутнього магазину. Сьогодні особливою популярністю користуються такі формати квіткових магазинів: Невеликі павільйони, розташовані в переходах і на зупинках. Цей тип характерний для низького цінового сегмента покупців і не вимагає особливих витрат на прикрасу і підтримання стилю власного магазину. Клієнтів приваблює саме ціна. Магазини, розташовані в торгових центрах та інших місцях з високою прохідністю. Ці магазини обслуговують вже середній ціновий сегмент. Покупці звертають увагу не тільки на квіти, але і на зовнішній вигляд магазину, обслуговування. Квіткові салони і бутіки, що відносяться до преміум-сегменту. Такі торгові точки розташовуються зазвичай поруч з офісами, в центрі міста або великих торгових центрах. У подібних магазинів повинен бути відмінний стиль, високий рівень обслуговування і квіти відмінної якості. Інтернет-магазини. Вони можуть бути спрямовані на задоволення потреб клієнтів будь-якого цінового сегмента. Останній формат сьогодні відмінно поєднується з другим і третім, збільшуючи товарообіг і не вимагаючи особливих затрат. Саме тому ми будемо розглядати магазин, створений для споживачів середнього цінового сегмента. Додатково буде відкрито інтернет-магазин, який обслуговує відвідувачів поза торгової точки. Салон флористики “Flowersworld” набуде популярності впродовж 7 -15 років. У будь-якому випадку, перед відкриттям нам доведеться приділити увагу всім деталям, включаючи складання колекцій букетів, які будуть виставлені в онлайн-магазині, і дизайн інтер'єру. Оцінюючи український ринок квітів, не можна не сказати, що йому характерна сезонність, причому яскраво виражена. У передсвятковий час ціни на квіти піднімають, у зв'язку з можливим прибутком. Розглядаючи можливих конкурентів, потрібно сказати, що найважливіше – це якість продаваних квітів, вишуканість і гармонійність букетів. А щоб квіткові композиції виходили красивими і естетичними, необхідно особливо ретельно підійти до вибору персоналу. Фінансування здійснюватиметься за рахунок власних залучених коштів та частки від продажів. Салон квітів розташований на орендованій площі в центральній частині міста. Позиціонування проекту здійснюється в сегменті флористики по продажу букетів та свіжих квіткових композицій. Можливі ризики Основний недолік цього бізнесу — сезонність. Попит на квіти підвищується в святкові дні і значно знижується в будні. Крім того, найбільш активно товар продається навесні і влітку, а в холодну пору року продажі зазвичай падають. Дана проблема особливо актуальна, якщо вирішили відкрити салон в маленькому місті. Слід також враховувати, що живі квіти мають невеликий термін зберігання, якщо своєчасно їх не продати, вони зів’януть, що в свою чергу призведе до матеріальних збитків. Загальна площа – 140 м^2. Основними факторами успіху проекту є: широкий оригінальний асортимент швидке обслуговування приваблива назва вдале розташування активна співпраця з онлайн-сервісами по продажу та доставці замовлень. Діяльність салону флористики спрямована на задоволення потреб споживачів та забезпеченні їх якісними товарами за доступними цінами. Перед відкриттям власного квіткового магазину, необхідно оцінити можливості і загрози. Взагалі, всі фактори прийнято ділити на зовнішні і внутрішні. Із зовнішніми факторами боротися і намагатися їх змінити неможливо. Зате підлаштуватися під ситуацію або отримати з неї власну вигоду дуже навіть можливо. До зовнішніх факторів відносяться: Можливості: заняття певної ніші на ринку; провівши глибокий аналіз ситуації на ринку, можна отримати максимальну вигоду, пов'язану з сезонністю бізнесу; висока прибутковість; можливість покривати великий сегмент ринку; циклічність попиту (з року в рік люди в один і той же час купують квіти, їх масове придбання пов'язано з різними святами); можливе підвищення попиту в цілому; підвищення актуальності пропозиції внаслідок зростання рівня життя населення; можливість пропонувати і надавати додаткові послуги; відсутність необхідності налагоджувати виробництво, орієнтація на збут придбаної продукції. Загрози: високий рівень конкуренції; сезонність; можливі проблеми з постачальниками; необхідність пошуку альтернативи під час різкого спаду попиту на продукцію; наявність терміну придатності у продукції, що робить необхідність постійно прогнозувати попит; необхідність отримання дозвільної документації; велика кількість документів, які потрібно своєчасно заповнювати. Внутрішні фактори підприємець може змінювати, підлаштовувати під себе. До них відносять: Сильні сторони: висока націнка на продукцію; висока кваліфікація персоналу; великий асортимент; доступність послуг; пропозиція якісної послуги своїм клієнтам; наявність ефективних методів реклами та просування власної продукції. Слабкі сторони: можливі прорахунки щодо попиту на продукцію; відсутність досвіду роботи в даній сфері бізнесу. Маркетингова і фінансова стратегія доходів і витрат по бізнес – плану Квітковий бізнес – досить ризиковане заняття, в першу чергу це обумовлено тим, що товарний вигляд товару швидко псується. Ніша досить заповнена і практично в кожному місті є точки, які працюють вже багато років. Входити в цей бізнес, можна тільки оцінивши конкуренцію і переконавшись, що попит на квіти в вашому районі або маленькому містечку забезпечений. Наше завдання — отримання максимального прибутку із врахуванням того, щоб ціна товару була прийнятною для наших покупців, і вони не перейшли б від нас до конкурентів. Тому, враховуючи поставлене завдання, ми будемо визначати ціну методом «середніх витрат плюс прибуток», враховуючи рівень поточних цін. Реалізація товарів здійснюватиметься через магазин флористики. Використовування засобів порівняння, аналізу, факторного та аналітичного прийому маркетингу. Проводити такі заходи: - сприяння розвитку і розширення спектру послуг та квіткової продукції - пошук нових клієнтів - розширення кількості постачальників та встановлення помірних цін на готові вироби та букети на продаж - розширення продаж або виведення нових сортів рослин, квітів, вазонів. Враховування таких елементів: Вибір приміщення Орендна плата Організаційні питання Вибір постачальника квіткової продукції, витратних матеріалів, супутнього товару. Закупівля обладнання: стелажів, прилавків, освітлювальних приладів, холодильних установок, витратних матеріалів Кадри Вивчення своїх конкурентів. Методи стимулювання збуту: оптові знижки 5 % при купівлі 5 і більше одиниць найменування товару; знижки по дисконтним картам постійним покупцям (до 10 -25 %). Для всіх покупців будуть проводитися безкоштовні консультації флориста по догляду за рослинами та їх вирощуванням. Особливу увагу планується приділити якості продукції та її оформленню, а також фірмовій упаковці і маркуванню. Для завоювання ринку необхідно проводити рекламну кампанію. Реклама нового сучасного салону флористики буде представлена в районних газетах, буклетах, планується випуск власної газети. Окупність залежить від ряду параметрів, тому в бізнес-плані зазвичай розраховується песимістичний і оптимістичний результат. Перший демонструє найгірші показники за гірших умовах ведення діяльності (при мінімальному потоці покупців), другий результат відображає найкращі показники (при максимальному потоці покупців). Так, при правильному підході до просування товарів ви зможете досягти відмінних результатів у своїй справі і організувати бізнес своєї мрії, який з маленького магазинчика може перетворитися в цілий центр флористики. Залучити велику кількість потенційних клієнтів можна, відкривши квітковий салон в місці з великою прохідністю: біля метро; транспортних зупинок; бізнес-центрів; торгових і розважальних комплексів. Для реалізації продукції оптимально підійде приміщення, площею від 20 кв. м. У ньому має бути передбачено місце для складу, холодильних камер і демонстраційних вітрин. Наявність франшиз Якщо у вас недостатньо досвіду для організації підприємницької діяльності, оптимальним рішенням стане придбання франшизи квіткового магазину. Для цієї мети можна звернутися у флористичні компанії, у яких є власні мережі салонів. Таке рішення дозволить вам орендувати готовий бізнес від відомого розкрученого бренду. Додаткові джерела доходу Отримувати додатковий прибуток можна, розширивши асортимент магазину. Наприклад, покупцям можна пропонувати різний інвентар по догляду за рослинами; обгортковий папір і стрічки для букетів; вітальні листівки; подарункові сувеніри; м’які іграшки або ще які-небудь вироби. Устаткування Устаткування для квіткового магазину включає в себе: Холодильники — вітрини; Меблі (стелажі, стільці, столи, прилавки); Кондиціонери; Комп’ютерну техніку; Касовий апарат. Слід також подбати про закупівлю інвентарю: Вазонів для рослин; Інструментів (ножиць, секаторів та ін.); Поливального обладнання. Персонал Для того щоб успішно реалізовувати продукцію, на роботу рекомендується приймати досвідчених і кваліфікованих фахівців: Кілька продавців; Флориста; Бухгалтера; Водія. Квітковий магазин буде працювати за наступним графіком: Понеділок 10:00 – 22:00 Вівторок 10:00 – 22:00 Середа 10:00 – 22:00 Четвер 10:00 – 22:00 П'ятниця 10:00 – 22:00 Субота 10:00 – 22:00 Неділя 10:00 – 22:00 Кількість робочих годин на тижні: 84 години. Кількість робочих годин в місяці: 360 годин. Для роботи в магазині знадобиться 2 флориста, які будуть працювати позмінно. Доставку квітів, покупку яких здійснюють через Інтернет, буде здійснювати служба доставки, тому як наймати власних працівників на початковому етапі буде невигідно. Дуже важливо відразу ж знайти порядних і обов'язкових постачальників, які будуть поставляти якісну продукцію вчасно. Здійснюючи пошук, потрібно почитати тематичні форуми, переглянути сайти, порівняти ціни і умови – словом, провести серйозну і копітку роботу, щоб пізніше робота йшла в звичному режимі.