0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-план пекарні «Bakery» (ID:1048066)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 20
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Розроблений бізнес-план містить проект пекарні «Bakery», основною продукцією якої в перший рік функціонування буде кукурудзяний хліб традиційний та кукурудзяний хліб з маком та кунжутом. Особливістю пекарні стане хліб, спечений за особливою рецептурою, виключно з екологічних продуктів, що робить його привабливим для всіх, хто дотримується здорового способу життя.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ринок хлібобулочних виробів завжди був і залишається привабливим для підприємців, оскільки дана продукція користується популярністю і попитом. Останнім часом стрімкого розвитку набувають приватні міні- пекарні. Даний вид підприємництва легко конкурує у виробництві хліба та мучних виробів з великими супермаркетами та має досить високий прибуток. Особливістю таких пекарень є завжди свіжа продукція та ексклюзивні види товару, що характеризуються нестандартними рецептурами. Тому нашою метою є відкриття міні-пекарні «Bakery» на вулиці Петропавлівська, яка є бізнес-центром, та на якій розташовані не лише жилі комплекси, але і університет, філармонія, що забезпечить досить велику кількість потенційних покупців. Дана пекарня буде займатися випічкою хліба, який характеризується свіжістю, різнoманітністю сoртів, ексклюзивністю рецептури і дoдаванням різних інгредієнтів (сиру, часнику, цибулі, крупнoї сoлі, гoріхів, oвoчів, фруктів, ягід). Велику роль відіграватиме і арома-маркетинг, який за дослідженнями зарубіжних маркетологів, підтверджує високу ефективність у привабленні нових клієнтів, оскільки запах свіжого хліба пробуджує почуття голоду навіть у ситої людини.