0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка бізнес-плану ПП Вікторія ковбасний цех (ID:1128491)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 48
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ ………………………………………………………………………………3 Розділ 1.Теоретичні основи бізнес-планування на підприємстві ……………6 Розділ 2.Організаційно - економічні основи діяльності підприємства 2.1. Юридичний статут підприємства та органи управління ………12 2.2. Основні економічні показники діяльності підприємства………..15 2.3. Характеристика продукції підприємства …………………………20 Розділ 3.Оцінка планування діяльності підприємства 3.1. Планування виробничої програми в тваринництві на перспективу ………………………………………….26 Розділ 4. Бізнес - план підприємства …………………………………………28 Висновки ………………………………………………………………………..41 Список використаних джерел …………………………………………………45 Додатки ………………………………………………………………………….49
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Вихід з економічної кризи нерозривно пов’язаний з адаптацією до роботи в нових умовах. Приватизація може принести позитивний ефект лише тоді, коли перетворення власності на підприємстві буде органічно сполучатися з підвищенням самостійності та відповідальності структурних виробничих підрозділів, зі створенням необхідних передумов для залучення робітників у процес управління власністю та виробництвом. В процесі приватизації необхідно приймати такі методичні та практичні рішення,які забезпечили б збереження виробничого комплексу, науково-технічного і кадрового потенціалу, подальший розвиток і нарощування виробництва конкурентоспроможної на ринку продукції. Це зумовлює необхідність серйозних якісних змін у характері планування діяльності підприємства. Тільки завдяки стратегічній спрямованості розвитку підприємства можна добитися консолідації всіх виробничих процесів та забезпечити одержання синергетичного ефекту - отримання нового більш високого результату від сумісної дії чинників виробництва. Важливим елементом планування, який у вирішальній мірі може передбачати реакцію підприємства на вимоги зовнішнього середовища та підтримувати його відповідну поведінку на ринку, є бізнес-планування. Питанням складання бізнес-планів присвячено дуже багато робіт зарубіжних та вітчизняних учених-економістів: Кіпермана К.,Крилової Н.,Ліпсіса І.В.,Львовського Г.Д., Маркової В.Д.,Муллей М., Пальчик О.І., Пітерса Г., Полякова А.Р., Роузена Х., Скирко Ю.І., Уотермена Р.,Хруцького В. та ін. Разом з тим багато проблем, що пов’язані з бізнес-плануванням, не тільки не досліджені, але й не поставлені. Так, у наукових дослідженнях ще недостатньо виразно визначені позиція щодо взаємодії плану і ринку, місце відносин планомірності в розвиненій ринковій системі. Відсутні роботи, які б комплексно розглядали проблему бізнес-планування розвитку підприємств у сучасних умовах. Не розроблені науково-практичні рекомендації щодо складання технологічної стратегії як складової певних розділів бізнес-плану, не досліджений вплив бізнес-плану на розвиток підприємства, бізнес-плани не враховують його інвестиційного потенціалу, не використовується функціонально-вартісний аналіз як ефективний напрям розвитку підприємства. Недостатньо обґрунтовані концептуальні положення розвитку підприємств у нових умовах господарювання. Як наслідок - стихійний розвиток підприємства, що дестабілізує ситуацію на ринку. Таким чином, актуальність, наукова недослідженість проблеми визначили вибір теми, мету і задачі дослідження, а також його теоретичну та методичну основу. Об’єктом дослідження є бізнес планування на ПП «Вікторія». Предметом дослідження є відносини, що виникають на ПП «Вікторія» в процесі здійснення бізнес планування. Мета роботи - на підставі узагальнення теоретичних концепцій, пов'язаних з обґрунтуванням бізнес-планування розвитку форми господарювання, дослідити процес розвитку підприємства та визначити напрями ефективного функціонування, а також розробити науково-прикладні рекомендації щодо їх реалізації. Досягнення мети дослідження здійснювалося послідовним вирішенням таких задач: 1. з'ясування поняття та сутності планування у розвитку виробництва на сучасному підприємстві; 2. дослідження методології бізнес планування на підприємстві; 3. характеристика організаційного та фінансово-економічного стану підприємства; 4. оцінка стратегічної орієнтації бізнес-планування на підприємстві; 5. визначення недоліків бізнес планування на підприємстві, та їх можливі причини; 6. визначення шляхів вдосконалення бізнес планування на підприємстві. Методи дослідження. Методологічною основою виконаного дослідження є діалектичний метод, що дозволяє розглядати явища і процеси в динаміці. Теоретичною основою є сучасні концепції розвитку економіки, наукові праці провідних вітчизняних і зарубіжних учених з проблем розвитку на підприємствах виробничих процесів. Для дослідження існуючих підходів використовувалися такі методи дослідження: системний підхід - у визначені сукупності теоретичних, концептуальних і методичних питань, які потребують, відповідно до мети роботи, дослідження і розв’язання; економіко-статистичний, порівняльного і структурного аналізу - для визначення місця технічного обслуговування в удосконаленні організаційно-економічного розвитку підприємства; проблемно-цільовий і економіко-математичний метод - для розробки концепції організації на виробничому підприємстві системи бізнес планування. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та інші нормативні документи методичного характеру, статистичні дані Держкомстату України, нормативно-правові документи різних рівнів управління, публікації у наукових та періодичних виданнях з досліджуваної проблеми.