СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

БІЗНЕС-ПЛАН ВІДКРИТТЯ АГЕНСТВА У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ (ID:1237330)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 65
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РИНКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 6 1.1. Закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу 6 1.2. Особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу 10 1.3. Особливості відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу 15 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС ПЛАН ВІДКРИТТЯ АГЕНСТВА У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 24 2.1. Концепція, мета та задачі бізнес-проєкту 24 2.2. Інвестиційний план: джерела фінансування, напрями капіталовкладень 28 2.3. Організаційно-виробничий план бізнес-проєкту 30 2.4. Аналіз цільового ринку. Маркетингова стратегія бізнес-проєкту 33 2.5. Фінансова і економічна оцінка бізнес-проєкту 39 2.6. SWOT-аналіз підприємства 42 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ ВІДКРИТТЯ АГЕНСТВА У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ 46 3.1. Шляхи зниження факторів економічного ризику при відкритті агентства у сфері інтернет-маркетингу 46 3.2. Перспективи підвищення ефективності проекту в сучасних умовах 48 ВИСНОВКИ 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 ДОДАТКИ 62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. З розвитком інтернету все більше компаній переходять в онлайн-режим. Це створює великий попит на інтернет-маркетингові послуги для просування продуктів і послуг в онлайн-середовищі та залучення цільової аудиторії. З постійним зростанням кількості бізнесів в інтернеті зростає і конкуренція. Компанії все більше усвідомлюють необхідність в ефективних інтернет-маркетингових стратегіях, щоб зайняти своє місце на ринку і привернути увагу клієнтів. Створення агентства у сфері інтернет-маркетингу є вкрай актуальним і перспективним бізнес-проектом. Агентство може стати надійним партнером для інших компаній, допомагаючи їм успішно просуватися в онлайн-середовищі, збільшувати обіг та залучати нових клієнтів. Завдяки комплексним інтернет-маркетинговим послугам та індивідуальному підходу до кожного клієнта, агентство матиме можливість зайняти свою нішу на ринку та розвиватися успішно у змінному світі цифрових технологій і маркетингових стратегій. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання створення і функціонування агенства у сфері інтернет-маркетингу розкриті в наукових працях Т. Діброва, В. Кобєлєв, Н. Кузнєцова, А. Семенова та ін. Слід зазначити, що недостатньо висвітленими залишаються питання бізнес-планування з створення агентства у сфері інтернет-маркетингу. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів з створення агентства у сфері інтернет-маркетингу з врахуванням світового досвіду та особливостей економіки України зумовлюють актуальність теми дипломної роботи. Мета дослідження – теоретичне та аналітичне дослідження планування та організації бізнес-діяльності, обґрунтування шляхів й методів подальшого вдосконалення планової та організаційної роботи агентства у сфері інтернет-маркетингу. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  розглянути закордонний досвід розвитку ринку інтернет-маркетингу;  проаналізувати особливості внутрішнього ринку інтернет-маркетингу;  проаналізувати особливості функціонування агентства у сфері інтернет-маркетингу;  визначити концепцію, мету та задачі бізнес-проєкту;  скласти інвестиційний план: джерела фінансування, напрями капіталовкладень;  описати організаційно-виробничий план бізнес-проєкту;  скласти організаційно-виробничий план;  проаналізувати цільовий ринок та скласти маркетингову стратегія бізнес-проєкту;  надати фінансову і економічну оцінку бізнес-проєкту;  провести SWOT-аналіз підприємства;  визначити шляхи зниження факторів економічного ризику при відкритті агентства у сфері інтернет-маркетингу;  визначити перспективи підвищення ефективності проекту в сучасних умовах. Об’єктом дослідження є процес планування та реалізації бізнес-плану розробки проекту відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації бізнес-діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи бізнесу в Україні), розрахунково-конструктивний та експериментальний (бізнес-план відкриття агентства у сфері інтернет-маркетингу) та інші. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, наукові літературні джерела. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на VІ міжнародній науково-практичній конференції (17-18 листопада 2022 р.) «Інклюзивний розвиток національної економіки: глобальні тенденції, можливості України та роль агропродовольчого сектору», що підтверджено тезам. Обсяг і структура магістерської роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 62 сторінки комп’ютерного тексту, в тому числі 10 рисунків, 11 таблиць, 28 джерел використаної літератури.