СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

БІЗНЕС-ПЛАН ВІДКРИТТЯ МАГАЗИНУ ДЕКОРАТИВНИХ КВІТІВ (ID:1237350)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Бізнес плани
Сторінок: 68
Рік виконання: 2023
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РИНКУ ДЕКОРАТИВНИХ КВІТІВ 9 1.1. Особливості розвитку світового ринку декоративних квітів 9 1.2. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку декоративних квітів в Україні 15 1.3. Особливості торгівлі декоративними квітами 20 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАН ВІДКРИТТЯ МАГАЗИНУ ДЕКОРАТИВНИХ КВІТІВ 29 2.1. Резюме проекту 29 2.2. Загальна характеристика бізнесу 31 2.3. Аналіз ринку і конкуренції. Особливості цільової аудиторії 34 2.4. Маркетингова стратегія 37 2.5. Організаційно-виробничий план 41 2.6. Фінансова оцінка проекту 47 2.7. Джерела фінансування проекту 51 2.8. Управління ризиками проекту 51 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ З РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ 56 ВИСНОВКИ 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 68
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У сучасних умовах розвитку інноваційних підходів до господарювання розпочинати новий бізнес або розширювати діюче підприємство можливо лише після визначення потреб ринку, які постійно змінюються. Динаміку ринкових тенденцій необхідно враховувати при розробці нової продукції, організації та фінансуванні її виробництва. Тобто перед початком кожного етапу вдосконалення виробництва, розширення видів діяльності або оновлення асортименту необхідно вирішити питання доцільності вкладання коштів в реалізацію конкретного проекту. Інструментом вирішення цієї проблеми служить бізнес-план, розробка якого дозволяє узгодити інноваційні можливості з поребами ринку на визначений період часу. Отже, тема відкриття магазину декоративних квітів заслуговує на детальне дослідження. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблеми значення та змісту бізнес-планування в діяльності підприємств перебувають в полі зору таких вітчизняних та зарубіжних вчених, як В. Алієв, В. Барінов, К. Барроу, А. Богомолов, Т. Броннікова, В. Буров, М. Віноградова, О. Волков, С. Головань, В. Горбунов, В. Горємикін,М. Денисенко, В. Горемикін, А. Гречан, Р. Гріфін, В. Іванова, М. Йохна, О. Кузьмін, О. Мельник, Г. Осовська, В. Слиньков, В. Стадник, Г. Тарасюк, В. Ясинський та ін. Однак слід зазначити, що недостатньо висвітленими і навіть суперечливими залишаються особливості бізнес-планування в торговельних підприємствах. Необхідність теоретичних засад розроблення бізнес-планів торговельних підприємств з врахуванням світового досвіду та особливостей розвитку економіки України зумовлюють актуальність теми магістерської роботи. Мета дослідження –систематизації наукових та практичних знань щодо розвитку ринку декоративних квітів та розробці і обґрунтуванні бізнес-плану з відкриття магазину декоративних квітів. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  розглянути закордонний досвід розвитку ринку декоративних квітів;  проаналізувати особливості внутрішнього ринку декоративних квітів;  з’ясувати особливості торгівлі декоративними квітами;  скласти бізнес-план відкриття магазину декоративних квітів;  надати пропозиції щодо реалізації бізнес-плану. Об’єктом дослідження є процес планування та організації бізнес-діяльності підприємств. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти планування та організації бізнес-діяльності з відкриття магазину декоративних квітів. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Теоретичною і методичною основою досліджень стали наукові праці вітчизняних вчених з проблем теорії і практики планування та організації бізнес-діяльності, законодавчі та нормативні акти. У процесі дослідження використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), статистико-економічний (сучасний стан та перспективи квіткового бізнесу в Україні), розрахунково-конструктивний та експериментальний (бізнес-план відкриття магазину декоративних квіті) та інші. Результати магістерського дослідження доповідалися та обговорювалися на VІІ міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Роль молоді у розвитку АПК України», що підтверджено тезами «Особливості розвитку внутрішнього ринку декоративних квітів». Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти Верховної Ради та Уряду України, офіційні матеріали Державного комітету статистики України, наукові літературні джерела. Структура та обсяг роботи. У роботі міститься 21 ілюстративний матеріал (15 таблиць та 6 рисунків). У списку використаних джерел 41 назва. Загальний обсяг роботи 67 сторінок