Зразок роботи
Бізнес – план - це комплексний багатофункціональний письмовий документ, в якому викладено сутність підприємницької ідеї, шляхи та засоби її реалізації, охарактеризовано ринкові, виробничі, організаційні, фінансові аспекти майбутнього бізнесу та особливості управління ним, зпрогнозовані очікувані результати від реалізації запропонованої комерційної ідеї.
Добре розроблений бізнес-план допомагає підприємству зростати, завойовувати нові позиції на ринку, розробляти перспективні плати свого розвитку, формувати концепції виробництва нових товарів і послуг та обирати оптимальні шляхи їх реалізації.
Можна виділити такі основні стадії процесу бізнес-планування: початкова стадія; підготовча стадія; стадія розробки бізнес-плану; стадія просування бізнес-плану на ринок інтелектуальної власності; стадія реалізації бізнес-плану.
Зміст бізнес - плану та його структура визначаються багатьма факторами (обставинами). До основних факторів, які найсуттєвіше впливають на зміст бізнес - плану, належать:
- аудиторія, на яку розрахований бізнес -план, і, насамперед, ті конкретні інвестори, які можуть виявити зацікавленість в реалізації даного бізнес - плану;
- цілі розробки бізнес - плану;
- сутність та масштаби майбутнього бізнесу;
- обсяги фінансових потреб, які необхідні для реалізації комерційної ідеї;
- організаційно - правова форма господарювання працюючого або створюваного суб’єкта підприємництва;
- інвестиційна ситуація, яка покладена в основу розробки бізнес - плану;
- інші фактори, наприклад, розміри ринку, наявність конкурентів, обрана стратегія розвитку бізнесу тощо.
Сьогодні немає юридичних документів, які б чітко регламентували структуру бізнес -плану. Традиційно до бізнес - плану включається від 8-ми до дванадцяти розділів.
Об’єкт дослідження курсової роботи є приватне підприємство «Наш стиль», скорочена назва ПП «Наш стиль», форма власності – приватна, місце розташування: м.Київ, вул.Сумгаїтська, б.24 к.4. Підприємство створюється з метою надання населенню послуг з пошиття і ремонту одягу.
Салон буде займатись наданням послуг з пошиву чоловічого і жіночого верхнього одягу, в тому числі і весільних суконь по індивідуальним замовленням на фігуру замовника.
Склад послуг ательє: прийом замовлення; зняття мірок, створення ескізу моделі виробу; складання конструкції, виготовлення лекал; розкрій виробу, підготовка до першої примірки; приведення примірки (уточнення виробу по фігурі, перевірка відповідності ескізу моделі); пошив виробу (основних конструктивних швів і деталей); прведення другої примірки; дошив виробу; здача виробу замовнику, оплата послуги.
Ринком наданих послуг підприємства є Південно – Західний район міста Київ та інші районів міста, частка ринку в районі, яку планує зайняти підприємство становить близько 40-50%. За прогнозами, суттєвих коливань на ринку не передбачається, єдиним винятком може бути різке зниження доходів населення.
Територіально новоствореному ательє конкуренти не загрожують, оскільки кожне з них обрало свою нішу, а ніша виготовлення одягу для чоловіків і жінок з достатком середнім та вище середнього в даному районі не зайнята.
В середньому за місяць підприємство зможе надати послуг з пошиття одягу – близько 150 од., за середньою ціною 350 грн. та надати послуг з ремонту одягу близько 100 од. за середньою ціною 80 грн. Таким чином, при повному завантаженні працівників за місяць дохід складатиме 60,5 тис.грн.
Фонд оплати праці та нарахування на неї будуть найвагомішою статтею витрат підприємства.
За перший місяць роботи підприємство отримає збиток, починаючи з другого місяця – 14902 грн. прибутку на місяць при завантаженні персоналу.
Грошових коштів достатньо для започаткування і ведення бізнесу, тому потреби в залученні коштів банку або інвестора немає.
Для того, щоб окупити постійні витрати і отримати нульовий прибуток підприємству достатньо отримувати місячний дохід у розмірі 19873 грн.
Основними ризиками діяльності підприємства є зниження платоспроможності, поява сильних конкурентів, зростання цін на матеріали.
Перелік табличного і графічного матеріалу:
Таблиця 2.1 Кошторис витрат підприємства на маркетингові заходи
Таблиця 2.2 Машини та обладнання, необхідне для роботи ательє
Таблиця 2.4 Необхідність в оборотному капіталі новоствореного підприємства
Таблиця 2.5 Ціни на пошив і ремонт одягу, грн.
Рис.2.1. Технологічна схема готовності окремого виробу до примірки
Рис.2.2. Організаційна структура управління ательє
Таблиця 2.6 Розрахунок заробітної плати та нарахувань на неї, грн.
Таблиця 3.1 План доходів і витрат підприємства за перший рік його роботи
Таблиця 3.2 План руху грошових коштів підприємства
Таблиця 3.3 Розрахунок точки беззбитковості, грн.
Таблиця 3.4 Ризики і їх вплив на прибуток