Бізнес-план Кафе (ID:369841)
Зміст
Зміст
Резюме...................................................................................................................... 3
Загальна характеристика ..................................................................................... 4
Маркетинговий план............................................................................................. 5
Виробничий план ................................................................................................. 11
Організційний план ............................................................................................. 19
Фінансовий план .................................................................................................. 24
Оцінка ризиків ..................................................................................................... 29
Зразок роботи
На теперішній час даний вид бізнесу розвивається достатньо високими темпами т. к. це не тільки заклад суспільного харчування, але й місце для відпочинку з сім’єю, друзями і т.д. Головною метою створення закладу є проникнення на ринок і подальше розширення ринкової долі. Головною стратегією закладу повинна стати комплексна стратегія з надання продукції більш високого рівня якості, а також розширення асортименту послуг. Виходячи з цього стратегією маркетингу обирається стратегія розширення попиту за рахунок стимулювання обсягу продажів, цінової політики і нецінових факторів конкуренції, створення позитивного іміджу кафе. Значну роль грає ситуація у галузі, яка забезпечує стійку норму прибутку за рахунок вірної орієнтації на потенційного споживача з середнім рівнем доходів. Керівництво закладу у своїй діяльності орієнтується на вивчення потреб і запитів споживачів і у якості однієї з головних задач підвищення якості продукції, що пропонується. Для створення кафе планується придбання спеціального обладнання, меблів, а виробничу будівлю взяти в оренду. Для виробництва продукції необхідно найняти робітників. Кафе за своїм стилем буде поєднувати елементи кухні європейських країн і буде розташоване у туристичному місці . Акцент робиться на інтер’єрі та кухні, а також на використанні сучасних будівних технологіях. Переваги перед іншими закладами суспільного харчування полягають у зацікавленості споживачів до національних особливостей кухонь європейських країн.
Для реалізації проекту необхідні інвестиції в сумі 82847,56 грн.. Для реалізації проекту планується використовувати власні кошти, що будуть отримані від власних накопичень, якою володіє власник майбутньої майстерні. Виручка за перший рік прогнозовано складе 1053000грн., а сума річного чистого прибутку становитиме 190788,04 грн. Проект окуповується вже протягом першого року, в кінці третього кварталу, рівень рентабельності надання послуг дорівнює в середньому 27%. Проведений аналіз грошових потоків за 4 роки та їх дисконтування показує, що проект є прибутковим. Відкриття кафе «Тян» і надання послуг з здорового харчування є досить актуальним і прибутковим бізнесом в умовах кризи, що підтверджують проведені маркетингові дослідження.
Інші роботи з даної категорії: