«Структура бізнес-плану залежно від цілей його розробки та аудиторії» (ID:471990)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………...…3-4
Розділ 1. Бізнес-план у ринковій економіки………………………………..5-11
1.1. Сутність та функції бізнес-плану………………………………………..5-8
1.2. Інвестори у бізнес-плані……………….………………….………….…9-11
Розділ ІІ. Структура та технологія розробки бізнес-плану……………..12-21
2.1. Технологія розробки бізнес-плану……………………………………12-15
2.2. Зміст і структура бізнес-плану……………………………………..…16-18
2.3. Цілі розробки бізнес-плану та аудиторія для якої призначений бізнес-план…………………………………………………………………………..19-21
Розділ III. Бізнес-плану та його складові …………………………………22-34
3.1. Бізнес-план підприємства………………………………………………22-28
3.2. Складові бізнес-плану: маркетинг-план, виробничий план та організаційний план………………………………………………………...29-34
Висновки………………………………………………………………….…35-36
Список використаних джерел………………………………………………37-38
Зразок роботи
Вступ
Бізнес-план - загальновідоме поняття в сучасній ринковій економіці. В нашій країні поняття бізнес-плану з'явилось у 1991 році і увійшло в ужиток з розвитком приватного підприємництва, задовго після його популяризації у країнах з розвинутою ринковою економікою.
Бізнес-план – ретельно підготовлений документ, який розкриває всі сторони будь-якого запроектованого комерційного заходу. Він дозволяє передбачити не лише всі заходи для реалізації нової ідеї, а й визначити необхідне фінансове забезпечення та можливість одержання прибутку.
Розробка бізнес-плану є обов’язковою при утворенні нових підприємств, реконструкції діючих, для обґрунтування ефективності інвестицій. Цей документ забезпечує впевненість майбутніх інвесторів у тому, що їхні інвестиції будуть прибутковими.
Актуальність. На відміну від США, Великобританії, Японії тощо, об'єктивні умови, в яких змушений розвиватись український бізнес, є особливо жорсткими. Не менш складно здійснювати будь-яке планування. Нестабільна політична ситуація, часті зміни у законодавстві, невизначеність фінансових і господарських відносин, відсутність чітких орієнтирів у розвитку підприємств і організацій, монополістичні тенденції ставлять сьогоднішнього підприємця в залежність від ряду тих, що важко піддаються аналізу і контролю, чинників.
І чим складніше становище економіки, тим гостріше стоїть необхідність акуратного планування перед витратомісткими бізнес-починаннями.
Торкаючись комплексної теми бізнес-планування нового підприємства, доцільно висвітлити основні його аспекти: поняття, види і цілі бізнес-плану, його структура і технологія розробки, особливості розробки бізнес-плану створення нового підприємства зокрема.
Мета курсової роботи - розглянути суть бізнес плану, його значення для розвитку підприємства. основні принципи складання бізнес-плану
Завдання курсової роботи :
• проаналізувати основні поняття та задачі бізнес-плану підприємства;
• зробити аналіз зовнішнього середовища підприємства;
• визнчити основні цілі розробки бізнес-планування;
• визначення яку роль відіграють інвестори у бізнесі;
Предметом курсової роботи виступають особливості бізнес-планування.
Під час написання курсової роботи було використано книги таких авторів: Бойчика І. М., Тарасюка Г.М., Данилюка М. О., Покропивного С. Ф. та багато інших.
Структура курсової роботи: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: