СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування позитивного іміджу фармацевтичної організації (ID:1237323)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фармакогнозія
Сторінок: 48
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 8 1.1. Економічна сутність поняття «імідж» 8 1.2. Процес формування позитивного іміджу організації 11 1.3. Особливості формування позитивного іміджу фармацевтичної організації 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 20 2.1. Загальна та виробничо-господарська характеристика ТОВ «Астрафарм» 20 2.2. Дослідження іміджу ТОВ «Астрафарм» 27 2.3. Оцінка процесу формування іміджу ТОВ «Астрафарм» 33 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. У сучасних умовах господарювання у зв'язку з наповненням ринку виробництвом товарів і послуг на перший план виходять іміджеві еквіваленти (успішна реклама, репутація підприємства й інші), ніж технологічні характеристики. В процесі розвитку виробництва величезне значення набуває сфера організації й управління, де імідж відіграє роль активації й інтенсифікації ресурсів, зокрема, і людських. Позитивний імідж виступає не тільки основним критерієм успішності особистості або ефективного розвитку підприємства, але й є ідентифікатором вибору товарів і послуг в умовах конкуренції. Саме конкуренція змушує підприємства боротися за право існування на ринку. Підприємство, зайнявши певну позицію, всіма силами намагається її утримати, завоювати міцну репутацію та престиж. Сприятливе уявлення щодо підприємства сприяє кращому попиту на його товар або послугу. У зв'язку з підвищеною значущістю іміджу підприємств та організацій необхідно ретельно підходити до питання практичної сторони формування іміджу, що визначає актуальність проблематики даного дослідження. Ступінь вивчення проблеми. Питання, пов’язані з теоретичним обґрунтуванням іміджу, а також його формуванням знайшли своє відображення в роботах вітчизняних і зарубіжних авторів, таких як: Гера О.Г. [6], Гофман Е. [7], Гринько Т. [1], Дрончак І.В. [4], Костюк Г.В. [2], Котлер Ф. [3], Лозовський О.М. [4], Пасько М.І. [5], Семенчук Т.Б. [6], Сторожук В.В. [2], Тімар І. [1] та інших. Мета дослідження - розвиток теоретико-методичних засад та розробка практичних пропозицій щодо формування позитивного іміджу організації, зокрема фармацевтичної. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  вивчити економічну сутність поняття «імідж»;  розглянути процесу формування позитивного іміджу організації;  вивчити особливості формування позитивного іміджу фармацевтичної організації;  надати загальну та виробничо-господарську характеристику ТОВ «Астрафарм»;  дослідити імідж ТОВ «Астрафарм»;  проаналізувати процес формування іміджу ТОВ «Астрафарм». Об’єктом дослідження є процес формування позитивного іміджу фармацевтичної організації. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади формування позитивного іміджу організації. Методологічну основу дослідженням становили методи наукової абстракції, аналізу, синтезу, індукції, дедукції, логічного аналізу, системного підходу тощо. Для розв’язанням визначених завдань також застосовувались наступні методи: монографічний – при вивченні літературних джерел, нормативно-правових актів; теоретичне узагальнення, порівнянням та аналогії – для розкриття сутності поняття «імідж»; абстрактно-логічний – для здійсненням теоретичних узагальнень, формуванням висновків та обґрунтуванням нових гіпотез; аналізу – для визначенням основних тенденцій процесу формування іміджу організації; комплексні – для побудови системи удосконалення іміджу організації. Обсяг і структура курсовой роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел.