066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Освітянський напрямок та модель ЦЗ у школі (ID:127526)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Цивільна оборона
Сторінок: 15
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Актуальність 2. Проблема, її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями 3. Мета роботи 4. Аналіз літературних джерел з проблеми дослідження 5. Виклад основного матеріалу
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема цивільного захисту сьогодні набуває великого значення. Адже науково-технічний прогрес, з одного боку, покращує життя людей, а з іншого підвищує ризик виникнення аварій і катастроф, тому формуваннями цивільного захисту все частіше доводиться ліквідовувати їх наслідки. Адже на території України розміщена велика кількість потенційно небезпечних об’єктів – підприємств нафтової, газової та хімічної промисловості. Деякі з підприємств застосовують і виготовляють радіоактивні, сильнодіючі, пожежо- і вибухонебезпечні речовини. Чорнобильська катастрофа, інші надзвичайні ситуації об’єктивно довели необхідність розуміння важливості цивільного захисту. В системі освіти ця проблема вирішується різними шляхами, один з яких - цілеспрямована підготовка учасників навчально-виховного процесу до оволодіння уміннями діяти в умовах надзвичайних ситуацій.