0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бюджетування (ID:446706)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 2
Рік виконання: 2020
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
На підприємстві розглядається два альтернативні варіанти реалізації виробничих стратегій: - рівномірного завантаження потужностей; - стратегії переслідування функції попиту. Згідно зі стратегією рівномірного завантаження потужностей, виробництво нової продукції заплановано на рівні середньомісячного обсягу попиту. Відділом маркетингу передбачено такі обсяги продажу протягом року. Таблиця 4.2 – Прогнозні значення обсягів продажу продукції Показник 1 квартал 2 квартал 3 квартал 4 квартал за рік Обсяг продажу продукції, од. 100000 180000 210000 190000 680000 Запас готової продукції на початок періоду становить 8000 од. Запас готової продукції на кінець періоду передбачено визначати в відсотках до планового обсягу продажу в наступному періоді. Величина залишку прийнята на рівні 8% від обсягів продажу в наступному кварталі Необхідно: 1) скласти план виробництва на рік з розбивкою за місяцями в натуральних вимірниках, з деталізацією за кварталами, на основі наведених нижче даних 2) проаналізувати отримані результати
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На підприємстві розглядається два альтернативні варіанти реалізації виробничих стратегій: - рівномірного завантаження потужностей; - стратегії переслідування функції попиту. Згідно зі стратегією рівномірного завантаження потужностей, виробництво нової продукції заплановано на рівні середньомісячного обсягу попиту. Відділом маркетингу передбачено такі обсяги продажу протягом року. Таблиця 4.2 – Прогнозні значення обсягів продажу продукції Показник 1 квартал 2 квартал 3 квартал 4 квартал за рік Обсяг продажу продукції, од. 100000 180000 210000 190000 680000 Запас готової продукції на початок періоду становить 8000 од. Запас готової продукції на кінець періоду передбачено визначати в відсотках до планового обсягу продажу в наступному періоді. Величина залишку прийнята на рівні 8% від обсягів продажу в наступному кварталі Необхідно: 1) скласти план виробництва на рік з розбивкою за місяцями в натуральних вимірниках, з деталізацією за кварталами, на основі наведених нижче даних 2) проаналізувати отримані результати