0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Автоматизація повітряних компресорних станцій (ID:175069)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 65
Рік виконання: 2014
Вартість: 2300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ ۷ 1 Загальна частина 1.1 Опис технологічної схеми повітряної компресорної станції ۷ 1.3 Опис функціональної схеми автоматизації повітряної компресорної станції ۷ 1.4 Опис принципової схеми автоматизації повітряної компресорної станції ۷ 2 Технологічна частина 2.1 Рекомендації щодо монтажу і налагодження приладів системи автоматичного регулювання температури води в охолоджувачі з регулюючою дією на клапан трубопроводу ۷ 2.2 Опис монтажу приладів системи автоматичного вимірювання витрати повітря ۷ 3 Організаційна частина 3.1 Організація монтажних робіт на об’єкті ۷ 3.2 Заходи спрямовані на підвищення ефективності монтажних робіт ۷ 3.3 Лінійний план-графік ۷ 4 Охорона праці та навколишнього середовища 4.1 Техніка безпеки і охорона праці при монтажно-налагоджувальних роботах ۷ 4.2 Заходи, спрямовані на охорону навколишнього середовища ۷ 5 Спеціальна частина 5.1 Дослідження АСР температури холодильника на стійкість і показники якості ۷ 5.2 Дослідження на показники якості статичної АСР тиску повітря прямої дії ۷ 5.3 Розрахунок звужуючого пристрою в складі АСВ витрати підсушеного повітря ۷ 6 Економічна частина 6.1 Сучасні особливості класифікації витрат на виробництві 6.2 Розрахунок локального кошторису з монтажу системи повітряної компресорної станції ۷ Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Основне призначення повітряних компресорних станцій – широта застосування компресорів для створення різниці тиску газів, приголомшує. Від поливальних, розпилювальних механізмів до кондиціонерних систем, від пневмодрилі і пневмомолотка до гальмівних блоків залізничних локомотивів, від контрольно-вимірювальної апаратури до систем бензинового вприскування в автомобільних двигунах. Опис технології роботи повітряних компресорних станцій: А саме розглянемо автоматичне керування приводом компресора в залежності від тиску в ресивері з АВР; В автоматичному режимі керування станом робочого компресора ведеться з боку сигналізатора тиску 1.2 типу ЕРС-3 з датчиком 1.1. Якщо тиск повітря у збірному ресивері знизився до позначки НР, то по команді сигналізатора включається магнітний пускач 1.9 чи 1.10 тику ПМЕ-220 приводу компресора, який почне стискати повітря до позначки ВР. В ручному режимі керування приводом робочого насосу ведеться з боку відповідної штифтової кнопкової станції 1.6 або 1-5 типу ПКБ-220. Якщо з процесі робота основного насосного агрегату виникла одна з аварійних ситуацій (падіння напірного тиску , перегрів підшипників, перевантаження приводу ), то по команді відповідного сигналізатора температури 1.11 або 1.14 типу ТС-100, чи сигналізатора тиску 1.9 або 1.15 типу БКМ-1у, чи реле теплового захисту через реле часу 1.12 (1.16) типу Е-52 пускач і привід робочого насосу відключиться, а резервний насосний агрегат включиться. Це забезпечить безперервність роботи компресорної станції. Автоматичне регулювання температури води на виході осушувача з регулюючою дією на клапан паропроводу Якщо у баці нагрітої води зміниться рівень на це прореагує електродний межовий датчик рівня поз.5.1. і сигнал від нього подається на сигналізатор рівня поз. 5.2 типу ЕРСУ – 3 і через станцію вибору режиму керування поз.5.4 типу УП-1 на магнітний пускач поз.5.5, який включе або виключить привод насосу в залежності від значення рівня води в баці нагрітої води. Якщо зміниться рівень в баці холодної води, то на це прореагує датчик межевого значення рівня поз.4.1. Сигнал від датчика поступить на сигналізатор рівня поз.4.2 типу ЕРСУ- 3, а від нього через станцію вибору режиму керування поз.4.4 на магнітний пускач поз.4.5, який включить або виключить привод насосу в залежності від значення рівня в баці холодної води. Якщо зміниться рівень води в бризгальному охолоджувачі, то на це прореагує електродний межовий датчик рівня поз.6.1. Сигнал від датчика поступить на сигналізатор рівня поз.6.2 типу ЕРСУ – 3, а від нього через станцію вибору режиму поз.6.4 типу УП-1 на манітний пускач поз.6.5 який включить або виключить привід насосу в залежності від значення рівня в бризгальному оходжувачі. (Вказуй дещо на функціональній схемі, рукою на ту ділянку де воно є. Або наприклад фільтр який очищує повітря, вказуєш на нього самого) В проекті є такі системи автоматизації: • Автоматичне0керування компресором • Автоматичне0регулявання температури в охолоджувачах • Автоматичне керування подачі холодної води до охолоджувачів • Автоматичне керування масло відстійниками А також є: керування соленоїдним вентилем в залежності від тиску в трубопроводі та таке інше. На принципіальній схемі зображено:  Автоматичне0керування компресором Вибір робочого і резервного компресора відбувається вимикачем SАЗ, а режим керування компресором - вимикачем SА1, коли компресор 1 є робочим, або SА2, коли функцію робочого виконує компресор 2. В автоматичному режимі компресор 1 керується через замикаючий контакт реле КV1, компресор 2 - через аналогічний контакт реле КV2. Дозвіл на реалізацію автоматичного режиму дає оператор через включення реле КV шляхом натискання штифтової кнопки SВ6 станції дистанційного керування. При цьому підготується до включення через замикаючий контакт коло живлення реле КVІ або КV2 в залежності від того, який насос являється робочим. Якщо в збірному ресивері тиск зменшився до позначки НР, то в сигналізаторі замкнеться вихідний контакт SP1, що приведе до включення реле контролю нижнього значення тиску, КVЗ. Замикаючий контакт цього реле замкне коло живлення реле автоматичного керування компресором КV5. Це реле візьметься на самоблокування через розмикаючий контакт реле контролю максимального тиску, щоб робочий компресор працював до тих пір, поки тиск повітря в ресивері не досягне значення ВР. А інший замикаючий контакт КV6 замкне коло живлення реле керування вибраного робочого коипресора КVІ чи КV2. Це приведе до включення обмотки магнітного пускача цього компресора КМ1 чи КМ2. Коли тиск повітря в збірному ресивері досягне позначки ВР, то в сигналізаторі рівня замкнеться: другий вихідний контакт SP2 приведе до включення обмотки реле КV4 і до виключення реле автоматичного керування КV5, а також реле КVІ або КV2 і пускача робочого компресора, який зупиниться. Цей процес буде повторюватися періодично в залежності від тиску повітря, що споживається. –(це необов’язково повністю читати) На схемі зовнішніх з’єднань ми бачимо під’єднання приладів на щит, по місцю та до щита живлення. Для цього було потрібно стільки кабелю (див табл. на сх.). На кресленні загального виду щита КВП зображено: вид спереду та таблички під приладами на якіх вказані їхні функції. На схемі підключень до щита: Показано під’єднання до приладів на щиті, а також лінії до систем автоматизації. В спеціальній частині 5.1 треба було дослідити АСР температури холодильника на стійкість і показники якості. Так як всі коефіцієнти характеристичного рівняння позитивні, то необхідна умова стійкості об'єкта виконано. А для перевірки умови в кінці розрахунку складено визначник характеричного рівняння, з чого один визначник (3), складений з коефіцієнтів характеристичного рівняння є нульовим, а два позитивні, разомкнутая система знаходиться на межі стійкості. В спеціальній частині 5.2 потрібно було також дослідити на показники якості статичної АСР тиску повітря прямої дії. Отже встановивши час регулювання системи 13 хв. я розрахував такі показники: статичну похибку = 0,17, а також статичну похибку в абсолютному значенні = 0,068. В спеціальній частині 5.3 я розраховував звужуючий пристрій в складі АСВ витрати підсушеного повітря. Обравши звужуючий пристрій з діаметром 100 мм з розрахунку отримуємо відносну похибку результату вимірювання – 5%.   Економічна частина складається з двох пунктів: - в першому дано сучасні особливості класифікації витрат на виробництві: Класифікація витрат підприємства та їх склад Вид витрат Склад витрат 1.Операцій-ні Витрати, пов'язанні з наданням організації активів у тимчасове користування за певну плату. Витрати, пов'язанні з наданням прав за певну плату, виникаючих з патентів на винахід, промислові зразки й інших видів інтелектуальної власності. Витрати, пов'язанні з участю в статутному капіталі інших організацій. Витрати, пов'язанні з продажем, вибуттям і іншим списанням основних засобів та інших активів, відмінних від грошових засобів, товарів, продукції. Проценти, які виплачуються організацією за користування грошовими засобами (кредитами, позиками). Витрати, пов'язанні з оплатою послуг, які здійснюють кредитні організації. Інші операційні витрати. 2.Фінансові Штрафи, пеня, неустойка за порушення умов договору, відшкодовування збитків, спричинених організацією. Збитки минулих років, які визнані в звітному році. Сума дебіторської заборгованості, за якою вийшов термін позовної давності, інших боргів, нереальних для повернення. Курсова різниця. Сума оцінки активів (за винятком поза оборотних активів). Інші позареалізаційні витрати. 3.Звичайні Витрати на закупівлю сировини, матеріалів, товарів та їхніх матеріально-технічних запасів (МТЗ). Витрати з переробки МТЗ для цілей виробництва продукції, виконання робіт і надання послуг та їх продажу (перепродажу) товарів (витрати з утримання й експлуатації основних засобів та інших поза оборотних активів, а також з підтримки їх у робочому вигляді, комерційні витрати, управлінські витрати тощо). Витрати з оплати праці. Відрахування до страхового фонду. Амортизаційні відрахування. 4. Надзви-чайні Витрати, пов'язанні з надзвичайними обставинними (стихійні лиха, пожежі, аварії тощо). - в другому розрахунок локального кошторису з монтажу системи повітряної компресорної станції: Сума, необхідна для монтажу приладів з урахуванням їх вартості, зарплати робітників за період проведення заміни та інших витрат, становить 48468,28 грн..