«Особливості перевезення небезпечних вантажів на контейнеровозах з урахуванням особливостей маршруту переходу» (ID:743650)
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
Вступ
Актуальність роботи
Розділ 1. Аналіз літератури та небезпечних вантажів
1.1 Аналіз літератури
1.2 Проблеми безпеки вантажоперевезень небезпечних вантажів на прикладі порту Гданськ і Гдиня
1.3 Інформація про безпечне поводження з вантажами 1 класу небезпеки
1.4 Захід судна в порт Гданська з небезпечними вантажами
1.5 Правила поведінки при виникненні надзвичайної ситуації при поводженні з небезпечними вантажами класу
Висновки до розділу 1
Розділ 2 Забезпечення безпечного рейсу судна
2.1 Перевезення небезпечних вантажів на прикладі контейнеровоза MSC
2.2 Стійкість судна MSC
Висновки до розділу 2
Розділ 3 Вантажні операції з на прикладі судна MSC
3.1 Методика вивантаження та завантаження контейнерів з небезпечним вантажем.
Висновок до розділу 3
Висновки
Список використаної літератури
Зразок роботи
Згідно зі статистикою аварій суден, судна стали рідше зазнавати аварій і з кожним роком кількість цих трагедій стрімко зменшується. У 2021 році світовий флот втратив 46 суден, що майже вдвічі менше, ніж показник 2020 року в 98 суден, і на 55% менше, ніж в середньому за останні десять років - 104 судна. Це пов'язано з різними причинами, однією з яких є неправильне перевезення небезпечних вантажів морем, особливо на контейнеровозах. Адже одну з головних ролей в цьому відіграє людський фактор, який може привести до фатальних наслідків. Перевезення небезпечних вантажів є невід'ємною частиною в морській галузі і має свій звід правил і вимог, але далеко не кожен має уявлення і розуміння того, про що ці закони.
Існують різні конвенції і правила , які регулюють правильну експлуатацію судна в умовах перевезення небезпечних вантажів.
Це регулюється такими конвенціями, як СОЛАС 74 [1], МАРПОЛ [2] і найважливішим кодом IMDG [3]. Керуючись і правильно використовуваними цими умовностями, людина і корабель мають 90% шансів , що все пройде безпечно.
Дотримання Кодексу МК МПНВ забезпечує дотримання обов'язкових положень Міжнародної конвенції з безпеки людського життя на морі (Солас-74) з поправками і Міжнародної конвенції про запобігання забрудненню з суден (Marpol 73/78). У 1960 році Конференція з безпеки людського життя на морі рекомендувала урядам прийняти єдину міжнародну класифікацію перевезення небезпечних вантажів морем для доповнення положень, що містяться в Міжнародній конвенції про охорону життя на морі 1960 року. охорона життя на морі (Solas 74). Так з'явився imdg code. Резолюція, прийнята на конференції в 1960 році, підтвердила, що запропонований кодекс повинен охоплювати такі питання, як упаковка, контейнерні перевезення і зберігання, з особливим акцентом на сегрегації несумісних речовин. Робоча група Комітету з безпеки на морі ІМО почала підготовку кодексу в 1961 році, в тісній співпраці з Комітетом експертів Організації об'єднаних націй з перевезення небезпечних вантажів, який в доповіді 1956 року встановив мінімальні вимоги до перевезення небезпечних вантажів усіма видами транспорту. Договір про міжнародне морське перевезення небезпечних вантажів. Imdg [3] був розроблений як єдиний міжнародний договір про перевезення небезпечних вантажів морським транспортом і охоплює упаковку, контейнерні перевезення і зберігання, з особливим акцентом на сегрегації несумісних речовин. З моменту свого прийняття Четвертою Асамблеєю ІМО в 1965 році Imdg зазнав багато змін, як за зовнішнім виглядом, так і за змістом, щоб йти в ногу з постійно мінливими потребами галузі. Також організація ІМО спільно з агентствами ООН розробила безліч конвенцій і правил, на які компанії повинні посилатися, щоб виконувати безпечні перевезення. Одне з таких правил відноситься до одного з дуже важливих пунктів в контейнерних перевезеннях, закріпленні і розподілі вантажу на борту судна.
Інші роботи з даної категорії: