0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз реалізації сільськогосподарської продукції підприємства ТОВ Агрофірма «Лиманський» (ID:1124669)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 41
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ПРОЦЕСІВ РЕАЛІЗАЦІЇ 5 1.1. Значення та завдання економічного аналізу 5 1.2. Теоретичні основи аналізу процесів реалізації 9 1.3. Методика дослідження 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО–ЕКОНОМІЧНИХ УМОВ 13 ТОВ «ЛИМАНСЬКИЙ» 13 2.1. Аналіз розміру і спеціалізації ТОВ Агрофірма «Лиманський» 13 2.2. Аналіз забезпеченості та ефективності використання ресурсів 16 2.3. Аналіз фінансового стану 20 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ 24 3.1. Аналіз виробничої діяльності ТОВ Агрофірми «Лиманський» 24 3.2. Основні напрямки підвищення обсягів реалізації сільськогосподарської продукції 29 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 ДОДАТКИ 42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність даного дослідження не можна піддати сумніву. У розвитку різних галузей економіки нашої держави, зокрема сільського господарства, відіграє надзвичайно важливу роль аналіз реалізації продукції. У сучасний період роль аналізу набула значущості. Розбиваються стереотипи мислення мільйонів осіб, які займаються підприємницькою діяльністю. Ці індивіди постійно зазнають невдачі. Вони стикаються із постійним ризиком, який стосується не лише грошових питань, а й особистого життя. Успішний шлях цих осіб визначається їх вмінням аналізувати, перш за все, економічні процеси та явища. Тільки той, хто володіє аналітичними навичками, зможе уникнути збитків. Аналіз завжди допоможе виходити з будь-якої невдачі та досягати успіху. Без належного аналізу, успіху можна ніколи не досягти. В умовах ринкової економіки господарським суб'єктам (підприємствам) надаються обширні права та можливості для реалізації їхніх економічних інтересів, вибору способів виробництва, збуту продукції. При цьому підприємства оперують власними ресурсами з урахуванням різноманітних факторів, що впливають на результативність використання виробничого потенціалу. Економічний аналіз має передувати прийняттю обґрунтованих рішень на бухгалтерському рівні управління. Він повинен не лише виявляти помилки, а й виділяти можливості подальшого росту економіки. У таких умовах збільшується важливість своєчасного проведення економічного аналізу у промисловості, зокрема оцінки ключових показників, таких як обсяги виробництва та реалізації продукції. Реалізація продукції має величезний вплив на фінансові результати підприємства. Крім того, це становить головне джерело формування доходу. Тому техніко-економічний аналіз роботи підприємства розпочинається з аналізу виробництва та реалізації продукції, дослідження обсягів виробництва та темпів його зростання, тобто оцінки виконання плану з виробництва та реалізації продукції. Тема аналізу реалізації сільськогосподарської продукції має обширний відбиток у роботах видатних вчених, серед яких Андрєєв Г. І., Берднікова Т. М., Болюх М. А., Бурденко І.М., Кравченко О.В., Шипунова О.В., Бурова Т. А., Гасенко Л. В., Грановський С. С., Голов С. Ф., Гура Н.О., Мельник Т. Г., Моторина Т. М., Даньків Й. Я., Лучко М. Р., Остап'юк М. Я., Дем'яненко С. І., Нів'євський О. В., Кіндрацька Г. І., Білик М. С., Загородній А. Г., Мартюшева Л. С., Берест М. М., Поповенко Н. С., Грицик К. В. Дослідженням охоплено аналіз реалізації сільськогосподарської продукції компанії ТОВ Агрофірма «Лиманський» в Очаківському районі Миколаївської області за період 2012-2014 років. Основним завданням дослідження є обґрунтування аналітичних досліджень для визначення спрямувань покращення обсягів реалізації продукції. Відповідно до цієї цілі, в роботі визначено такі ключові завдання:  провести аналіз наукових і періодичних видань з аспекту аналізу реалізації продукції;  надати загальну оцінку теоретичних основ обліку реалізації продукції, робіт та послуг;  провести оцінку фінансово-економічних умов діяльності підприємства;  на основі аналізу нормативних документів виявити проблеми та розробити пропозиції для поліпшення організації реалізації продукції, робіт та послуг. У дослідженні були застосовані загальнонаукові методи та підходи. Історичний метод, методи спостереження та порівняння були використані в процесі дослідження. Склад структури роботи включає вступ, три розділи, висновки, перелік використаних джерел та додатки.