0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звітність підприємства (ID:178310)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 41
Рік виконання: 2016
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
1. Фінансова звітність суб’єктів малого підприємництва. 2. Порядок виправлення помилок і здійснення змін у фінансових звітах. Завдання з дисципліни “Фінансова звітність” Дано: 1. Дані про підприємство, табл. 1 : Таблиця 1 Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва АТ “Промінь” Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13 2. Господарські операції підприємства “Промінь” за 2ХХХ р., табл. 2. Таблиця 2. Господарські операції підприємства “Промінь”, здійснені протягом 2ХХХ р. Номер опера-ції Зміст господарської операції Сума, грн. При-мітки 1 2 5 6 1 Придбано принтер Deskjet 610С вартістю 595 грн. ПДВ 119 грн. 595,00 119,00 2 Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. 1000 1500 3 Введено в експлуатацію об`єкти основних засобів: принтер Deskjet 610С - 595 грн. ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. Разом 3095,00 грн. 595 1000 1500 4 Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00 грн. продажна ціна - 1,20 грн. 1000,00 200,00 5 Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об`єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. 4300,00 500,00 3800,00 6 Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00 грн. 185 185 7 Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00 грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. 100000 20000 56000 8 У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 180000,00 грн. ПДВ 30000,00 грн. 180000 30000 9 Списано продажну вартість реалізованих товарів 150000 (операція 8) 150000 10 Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. 4000 4000 3000 3000 11 Проведено нарахування на заробітну плату ЄСВ за ставкою 38% (з 01.01.2016 – 22%) продавцям 4000*0,22= 880 адміністрації 3000*0,22=660 880 880 660 660 12 Проведено утримання із заробітної плати ЄСВ за ставкою 3,6% (з 01.01.2016 утримання ЄСВ відмінені, утримуємо військовий збір і ПДФО) 7000*0,015 = 105 7000*0,18 = 1260 105 1260 13 З поточного рахунку підприємства: - надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано з поточного рахунку підприємства: - за розрахунково-касове обслуговування банку - 180,00 грн. - за рекламу на радіо - 350,00 грн. - визнано економічні санкції - 550,00 грн. - заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. - заборгованість різним кредиторам за надані послуги - 10000,00 грн. - заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. - в т.ч. за податком на прибуток - 3600,00 грн. 9000,00 180,00 180,00 350,00 350,00 550,00 550,00 122000,0 10000,00 11000,00 14 Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв`язку, з охорони тощо - 6150,00 грн. у т.ч. ПДВ - 1025,00 грн. 5125,00 5125,00 1025,00 15 З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. 8440,00 450,00 16 Нараховано податки, збори і обов`язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) - 2200,00 грн. 2200,00 2200,00 17 Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації - 300,00 грн. 485,00 185,00 300,00 18 Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом “червоного сторно” 60000,00 грн. (60000,00) 19 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) 180000 – 30000= 150000 витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) - собівартість реалізованих товарів 150000 - адміністративні витрати 3800+185+3000+660+180+350+5125+2200+ 300= 15800 - витрати на збут 500+4000+880+185=5565 - інші операційні витрати 550 витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) - матеріальні витрати - витрати на оплату праці - відрахування на соціальні заходи - амортизація - інші операційні витрати 150000 150000 15800 5565 550 20 Нараховано податок на прибуток підприємства Підприємство спрацювало збитково, тому податок не нараховується 21 Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку 22 Відображення чистого прибутку звітного періоду 150000-150000-15800-5565-550 = -21915 21915 23 Нараховано дивіденди власникам підприємства 24 Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) 25 Списано прибуток, використаний у звітному періоді 3. Дані про сальдо окремих рахунків станом на 1.01.2ХХХ р., див. табл. 3 Таблиця 3 Відомості про сальдо за рахунками № субрахунку (рахунку) Сума, грн. Тип сальдо № субрахунку (рахунку) Сума, грн. Тип сальдо 103 60000,00 Д-т 421 4500,00 К-т 104 2000,00 Д-т 43 2600,00 К-т 131 28500,00 К-т 441 9400,00 К-т 22 900,00 Д-т 46 5800,00 Д-т 282 94000,00 Д-т 631 25300,00 К-т 285 44000,00 К-т 641/ПДВ 1700,00 К-т 301 300,00 Д-т 651 800,00 К-т 311 6000,00 Д-т 661 3500,00 К-т 40 40000,00 К-т 685 8700,00 К-т За іншими рахунками та субрахунками сальдо = 0
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову