Зміст
1. Скласти структурно-логічну схему формування звітності підприємства, де відобразити сутність, мету, принципи, основні елементи, механізм складання і подання форм фінансової звітності, користувачів звітності підприємства та їхні інформаційні потреби, строки подання.
Вихідні дані - Законодавчо-нормативні акти, що регламентують складання та подання звітності підприємства.
2. Надати порівняльну характеристику видів звітності за наведеними критеріями. Вихідні дані - критерії порівняння фінансової, статистичної звітності та звітності із загальнообов’язкового державного соціального страхування наведено в табл. 1.1.
Таблиця 1.1 - Порівняльна характеристика звітності підприємства
Крітерій Фінансова звітність Податкова звітність Статистична звітність
Мета складання
Об`єкт звітності
Склад звітності
Принципи формування
Інформаційні потреби користувачів
Періодичність подання
Інформаційне забезпечення складання
Правове забезпечення
Відповідальність за недостовірність даних у звітності та несвоєчасне подання
3. Зміст завдання. Згідно з наведеними даними заповнити Баланс (Звіт про фінансовий стан) підприємства станом на 31.12.20Х1 р. та проаналізувати його. Вихідні дані інформацію про залишки господарських засобів та джерел їх формування станом на 31.12.20Х1 р. наведено в табл. 1.2.
Таблиця 1.2 – Залишки господарських засобів та джерел їх формування
№ Рахунки Сума, грн.
1 Сальдо за рахунком 10 21000
2 Сальдо за рахунком 111 6200
3 Сальдо за рахунком 12 19000
4 Сальдо за рахунком 131 15000
5 Сальдо за рахунком 142 -
6 Сальдо за рахунком 201 6200
7 Сальдо за рахунком 207 1000
8 Сальдо за рахунком 23 -
9 Сальдо за рахунком 26 4000
10 Сальдо за рахунком 28 800
11 Сальдо за рахунком 301 60
12 Сальдо за рахунком 311 80
13 Сальдо за рахунком 312 2940
14 Сальдо за рахунком 34 1000
15 Сальдо за рахунком 371 50
16 Сальдо за рахунком 372 -
17 Сальдо за рахунком 39 -
18 Сальдо за рахунком 40 37 030
19 Сальдо за рахунком 42 -
20 Сальдо за рахунком 441 2300
21 Сальдо за рахунком 442 -
22 Сальдо за рахунком 501 1100
23 Сальдо за рахунком 51 -
24 Сальдо за рахунком 601 1500
25 Сальдо за рахунком 661 3400
26 Сальдо за рахунком 685 2000
4. Скласти форму № 2 "Звіт про фінансові результати" за наступними даними:
Доход (виторг) від реалізації продукції (робіт, послуг) за звітний період поточного року склав – 110464 грн.
Чистий доход (виторг) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав – 92053 грн.
1. Податок на додану вартість – 18411 грн.
2. Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 64565 грн.
3. Валовий(прибуток, збиток) суму визначити самостійно.
4. Адміністративні витрати – 8726 грн.
5. Витрати на збут – 2105 грн.
6. Інші операційні витрати – 1185 грн.
7. Інші операційні доходи – 2348 грн.
8. Фінансові результати від операційної діяльності (прибуток, збиток) самостійно визначити.
9. Доход від участі в капіталі – 432 грн.
10. Інші фінансові доходи – 1846 грн.
11. Інші доходи – 938 грн.
12. Фінансові витрати – 26 грн.
13. Інші витрати – 983 грн.
14. Фінансові результати від звичайної діяльності ( прибуток, збитки), суму визначити самостійно.
15. Податок від звичайної діяльності: суму визначити самостійно за нині діючою ставкою.
16. Фінансові результати від звичайної діяльності: суму визначити самостійно.
17. Надзвичайні (доходи, витрати) ноль грн.
18. Податки з надзвичайного прибутку: суму визначити самостійно за нині діючою ставкою.
19. Чистий (прибуток, збитки): суму визначити самостійно.
Елементи операційних витрат:
1. Матеріальні витрати: 78953 грн.
2. Витрати на оплату праці: 12165 грн.
3. Відрахування на соціальні заходи: 3412 грн.
4. Амортизація: 4123грн.
5. Інші операційні витрати: 7942 грн.
Разом: суму визначити самостійно.