Методика складання програми аудиту (ID:1125475)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТЬ АУДИТУ ТА ЙОГО ВИДИ І ЗМІСТ 5
1.1. Суть аудиту, його мета і завдання 5
1.2. Види аудиту та його класифікація 11
1.3. Предмет і об'єкти аудиту 20
Висновки до 1 розділу. 24
РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ АУДИТУ 26
2.1. Сутність та мета планування 26
2.2. Етапи аудиту та їх характеристика 28
2.3. Підготовка і складання загального плану та програми аудиту 32
Висновки до 2 розділу 37
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ: 39
Зразок роботи
ВСТУП
Значущість дослідження. На сучасному етапі розвитку української економіки відбуваються кардинальні зміни у структурі власності, формах управління виробництвом і організаційних аспектах. Ця динаміка вимагає подальшого удосконалення методології складання аудиторських програм.
Один із невід’ємних етапів аудиторського процесу - це планування. Аудитор розпочинає процес планування негайно після укладання договору на проведення аудиту. Планування допомагає аудиторові отримати необхідний обсяг інформації щодо бізнесу клієнта, належним чином виконувати завдання, визначати розмір оплати, уникати непорозумінь з клієнтом та забезпечує належне розподілення завдань між аудиторським персоналом.
Планування аудиту - це розробка конкретних заходів аудитора щодо напрямку, характеру та витрат часу на проведення перевірки. Основною метою планування є визначення найбільш важливих аспектів об'єкта аудиту, які потребують докладного дослідження, щоб виявити всі фактори, які можуть вплинути на надійність обліку та фінансової звітності підприємства.
Необхідність та процес планування регламентуються Міжнародними нормами аудиту № 9 та Національними нормами аудиту № 9. План складається таким чином, щоб забезпечити аудитору можливість вчасно та якісно виконати перевірку, враховуючи індивідуальні особливості клієнта.
Важливий внесок у розвиток теоретичних засад та методологічних підходів до складання аудиторських програм був зроблений вченими-економістами, такими як М.Я. Дем’яненко, Г.Г. Кірейцев, М.Т. Білуха, О.М. Голованов, Л.І. Гомберг, М.В. Кужельний, Л.К. Сук, В.П. Завгородній, В.Ф. Палій, В.В. Сопко, В.Г. Лінник та інші. Планування аудиту є одним із ключових процесів у виконанні аудиторської перевірки. Відповідно до стандартів аудиту, аудиторська фірма чи індивідуальний аудитор повинні розробляти план аудиту ще до видачі листа-зобов'язання та укладення договору з економічним суб'єктом щодо проведення аудиту, що відбувається під час попереднього знайомства з потенційним клієнтом.
Планування є першим етапом, на якому готуються необхідні передумови для організації процесу аудиту. Попереднє планування ґрунтується, насамперед, на прийнятті рішення про початок або продовження співпраці з клієнтом і формуванні команди кваліфікованих спеціалістів з відповідними знаннями та досвідом в галузі аудиту.
Мета даної курсової роботи полягає в вивченні методик розробки аудиторських програм, що є початковим етапом аудиторського процесу.
Згідно з метою роботи, будуть розглянуті наступні завдання:
Надати визначення аудиту;
Здійснити аналіз основних видів аудиту та його класифікації;
Вивчити особливості підготовки та складання загального плану та програми аудиту.
Об'єктом дослідження є методики розробки аудиторських програм.
Предметом дослідження є основні етапи планування аудиту.
Під час написання цього дослідження були використані наступні джерела: законодавство України, книги українських авторів, які досліджували дану проблему, і періодичні видання.
Структура курсової роботи включає вступ, два розділи, висновки, список використаних джерел і додатки.
Інші роботи з даної категорії: