Зміст
1. На початок року справедлива вартість виробничого обладнання становила 42000 грн. Первісна вартість обладнання становила 45000 грн., сума нарахованого зносу – 8000 грн. На підприємстві було вирішено провести переоцінку обладнання, за результатами переоцінки значиться:первісна вартість – 49400 грн.
сума зносу – 9020 грн.
2. На підприємстві не велика номенклатура матеріалів, що використовується у виробництві. Поточний облік матеріалів ведеться за фактичною собівартістю.
Залишок матеріалу А на складі на 01.07.2015 р. склав 460 тонн на суму 9100 грн. У липні на склад надійшло 1540 тонн матеріалу А вартістю 31300 грн. За липень зі складу у виробництво відпущено 1600 тонн, залишок матеріалу А на складі на 1 серпня – 400 тонн. За даними відомості руху матеріалів у грошовій формі ( ф. 10 ) за липень вартість матеріалу А, відпущеного у виробництво, становить 32512 грн.
Згідно із відомістю обліку залишків матеріалів на складі ( ф. М – 14 ) вартість залишку матеріалу А на складі на 1 серпня становить 8128 грн. Перевірити правильність оцінки використаних у виробництві матеріальних цінностей та їх залишків на складі.
3. Вартість будівельних матеріалів (298 грн.), відпущених підприємством своєму робітнику Коваль Т.А. без оплати, не оподаткована прибутковим податком з громадян.
4. Заступнику директора підприємства Сапону А.А., який перебував у відрядженні у м. Васильків з 16 по 26 березня 2015 р. з метою оформлення замовлення на запасні частини, бухгалтерією підприємства відшкодовано витрати:на проїзд автобусом в обидва кінці ( квитки не надані ) – 55 грн.;добові за 10 діб – 180 грн.;витрати на проживання в готелі згідно із квитанцією за 10 діб – 175 грн.;разом – 410 грн.
До звіту додано тільки посвідчення про відрядження.
5. У січні 2015 р. засновником було внесено до статутного фонду основні засоби (меблі). У бухгалтер підприємства було пред’явлено накладну та рахунок – фактуру торговельного підприємства, що займається реалізацією меблів.
6. Підприємство отримало короткостроковий кредит для збільшення обігових коштів на суму 8000 грн., за рахунок якого придбало 1000 од. товару з метою перепродажу. Договірна ціна – 5 грн. за од. (без ПДВ). Транспортні витрати – 750 грн. (без ПДВ). Додаткові витрати склали: ......
7. На підприємстві за березень 2015 р. працівниці Соболевій О.К. була нарахована заробітна плата у розмірі 1720 грн. Соболева О.К. має посвідчення “чорнобильця 3-ої категорії”. Крім того, вона має двох дітей (10 років та 13 років), що підтверджується копіями свідоцтв про народження дітей та довідкою з місця роботи чоловіка. Податок з доходів фізичних осіб за місяць склав 50 грн.
8. Підприємством 16.04.2015 р. за чеком № 042428 було отримано 1200 грн. На виплату заробітної плати, 100 грн. – на господарські потреби, 150 грн. – на відрядження. На підставі розрахункових відомостей на виплату заробітної плати списано :За даними видаткових касових ордерів 17.04. було видано на відрядження 200 грн., 18.04. на господарські потреби – 100 грн.