Зміст
Варіант 7
1. Підприємство придбало комп’ютерну програму вартістю 1800 грн. (в т.ч. ПДВ). Вартість послуг по встановленню програми склала 120 грн. (в т.ч. ПДВ). На придбання програми підприємство взяло короткостроковий кредит у банку строком на 6 місяців в розмірі 1500 грн. під 120 % річних. В обліку підприємства було зроблено такий запис:
№	Зміст господарської операції	Сума, грн.	Бух.проводка
			Дт	Кт
1	Отримано короткостроковий кредит у банку	1500	311	501
2	Нараховано відсотки по отриманому кредиту	800	94	501
3	Отримано комп’ютерну програму від постачальника	1500	12	631
4	Відображено суму ПДВ	250	641	631
5	Відображено витрати на встановлення програми	100	12	631
6	Відображено суму ПДВ	20	641	631
7	Перераховано кошти постачальнику за програму та за її встановлення	1870	631	311
2. Підприємство нарахувало заробітну плату своїм працівникам за березень 2024 р. у розмірі 10000 грн. зі строком її виплати 4.04.2024 р. 28.03.2024 р. керівництвом підприємства було прийнято рішення про виплату заробітної плати матеріалами, раніше придбаними для власних виробничих потреб. Закупівельна вартість таких матеріалів склала 7000 грн. без ПДВ. Ціна матеріалів, за якою зараховується заборгованість із заробітної плати, склала 8000 грн. Звичайна ціна на них 8000 грн.
№	Зміст господарської операції	Сума, грн.	Бух.проводка
			Дт	Кт
1	Нарахування заробітної плати за вересень	10000	92	661
2	Відображено суму нарахувань до ЄСВ	3700	92	651
3	Утримання податку з доходів фізичних осіб	1850	661	641
4	Списання вартості товарів	7000	901	201
3. В обліку підприємства виправлення браку було зроблено наступними записами:
№	Зміст господарської операції	Сума, грн.	Бух.проводка
			Дт	Кт
1	Виявлено виправний брак виробництва	2000	24	23
2	Нараховано зарплату працівникам, зайнятим виправленням браку	450	23	661
3	Відображено суму нарахувань до ЄСВ	144	23	651
4	Списано вартість матеріалів на виправлення браку	250	24	201
5	Утримано з винної особи на відшкодування збитків від браку	500	661	24
5. Підприємством здано до банку одержану від замовників готівкою виручку від реалізації послуг:
Дата	Сума, грн.
2.02.2024 р.	11000
5.02.2024 р.	40000
9.02.2024 р.	5000
10.02.2024 р.	2000
11.02.2024 р.	3500
15.02.2024 р.	14000
16.02.2024 р.	12600
6. Первісна вартість обладнання становить 10 тис. грн. очікуваний строк служби – 5 років. Плановий випуск продукції – 50 тис. одиниць. Ліквідаційна вартість обладнання у вигляді матеріалів – 1000 грн. Обраний метод амортизації на ТОВ “Кварц” - виробничий. Квартальна сума амортизації для даного обладнання визначена 380 грн., якщо фактичний обсяг виробництва становить 2 тис. одиниць продукції.
7. Оприбутковано 2 пачки паперу канцелярського, що був придбаний підзвітною особою Кравченко О.М. вартість однієї пачки паперу без ПДВ – 8,40 грн. в бухобліку дані операції було відображено:
Дт	Кт	Сума, грн.
22	372	14
641	372	2,80
8. При утворенні підприємства в загальній сумі статутного капіталу - 30000 грн., один із засновників зробив внесок в статутний капітал виробничу лінію справедлива вартість якої становить 11000 грн., витрати на доставку та монтаж склали 1200 грн. (в т.ч. ПДВ). В обліку були зроблені наступні проводки:
Дт	Кт 	Сума, грн.
46	40	30000
10	46	11000
152	685	1000
64	685	200
10	152	1000