0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант №6, Аудит, №937 (ID:13525)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 31
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
6. Спілка аудиторів України, її функції 16. Програма аудиторської перевірки 33. Тестування системи внутрішнього контролю. Оцінка системи внутрішнього контролю Практичне завдання №4 Аудитор-підприємець здійснює консультаційні послуги закритому акціонерному товариству, (ЗАТ), що займається реалізацією імпортної побутової техніки. Керівництво ЗАТ звернулося до аудитора з пропозицією здійснити часткову оплату послуг своєю продукцією. Яке рішення прийме аудитор, не порушуючи вимог законодавства? Обгрунтувати дії аудитора Практичне завдання №15 При перевірці аудитором первинних документів з нарахування заробітної плати виявлено: до собівартості основної діяльності витрат на оплату праці робітників включено витрати на оплату праці робітників, зайнятих у будівництві складу готової продукції Вказати: – послідовність дій аудитора; – документи, при перевірці яких аудитор дійшов до такого висновку; – шляхи виправлення помилки бухгалтера підприємства Практичне завдання №26 1) Скласти програму проведення аудиту необоротних активів (основних засобів, нематеріальних актинів, інших необоротних активів) за наступною схемою, таблиця Таблиця 4. Програма аудиту необоротних активів № п/п Мста і завдання аудиту Методи і процедури аудиту Аудиторські докази Термін виконання Виконавець Примітки 2) Виконуючи завдання, необхідно провести аналіз руху та наявності основних засобів, ефективності їх використання на підприємстві ТОВ "Промхімсервіс" додаток 3) При вирішенні завдань з аудиту необхідно визначити: – які нормативні акти порушені, вказуючи пункт, статтю і т.п.; – як дані операції вплинуть на валові доходи чи валові витрати даного підприємства, визначити суму податку з прибутку чи податку на додану вартість (ПДВ), які необхідно доплатити чи поставити на відшкодування; визначити, до якого періоду у звітності будуть віднесені виявлені помилки та який розмір пені необхідно доплатити підприємству; – розробити рекомендації з виправлення помилок як у бухгалтерському, так і в податковому обліку, скласти аудиторський висновок за встановленою формою 4) При проведенні аудиту основних засобів аудитором було виявлено: – придбано від АТ "Транспостач" від 3.03.200_р. за рахунком-фактурою № 367, податковою накладною № 364, товарно-транспортною накладною № 336 кіоск на суму 4680 грн. з ПДВ – 936 грн. Разом на суму – 5616 грн. За рахунком-фактурою № 564, податковою накладною № 556 "Трансагенству" за перевезення кіоску було оплачено суму1260 грн., включаючи ПДВ – 210 грн За проектну документацію з встановлення кіоску було виплачено проектній організації – 360 грн., включаючи ПДВ – 60 грн. За монтаж і підключення до енергозабезпечення витрати склали – 2400 грн., включаючи ПДВ. Кіоск було введено в експлуатацію, акт – відсутній. У бухгалтерському обліку дані операції відображено: Дт Кт Сума 152. 631 5616 грн 92 685 1050 грн 641 685 210 грн 92 685 300 грн Дт кт 641 685 600 грн 152 685 2000гри 64 685 400 грн 102 152 7516 грн – списано основні засоби на суму 1600 грн., з нарахуванням зносу – 1000 грн. При ліквідації одержано матеріали на суму 29 грн. Затрати на оплату праці при ліквідації – 65 грн., відрахування – згідно чинного Законодавства визначити) У бухгалтерському обліку дані операції відображено: Дт Кт Сума 13 104 1000 грн 976 104 600 грн 209 716 29 грн 92 661 65 грн 92 65 ?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову