Зміст
1. Метод і методичні прийоми аудиту
2. Робочі документи аудитора та їх види
3. Аудит стану звітності
Практичне завдання №16
В ході аудиторської перевірки було встановлено, що у III кварталі звітного року підприємством паливно – енергетичного комплексу були віднесені на рахунок 91 «Загальновиробничі витрати» витрати:
а) повязані з відпочинком дітей співробітників у сумі 3500 грн., як витрати на відрядження;
б) витрати на закуплені авіаквитки у сумі 1780 грн.(використані авіаквитки не були прикладені до авансового звіту);
в) витрати на річну підписку 2700 грн., в т.ч. на журнал «Бурда моден»
По інших позиціях бухгалтерська звітність повно та достовірно відображає фінансовий стан підприємства та результати його діяльності
Охарактеризувати порушення, обрати вид висновку, підготувати текст висновку
Практичне завдання №20
Розробити модель тесту на підтвердження та відповідність для
проведення аудиторської перевірки обєктів приватизації
Практичне завдання №27
1) Розробити рекомендації з виправлення помилок в бухгалтерському та податковому обліку. Скласти програму проведення аудиту, укласти договір з додатками, лист-замовлення та аудиторський висновок. При перевірці нарахування амортизації основних засобів виявлено: що до другої групи основних засобів віднесено:
– 2 шт. торгових гірок первісною вартістю – по 1580 грн., купленів грудні минулого року та введені в експлуатацію; (коефіцієнт враховувати відповідно до діючого законодавства);
– товарні ваги вартістю 3200 гри., введені в експлуатацію в березні даного року
Облік амортизації ведеться тільки в цілому по другій і третій групі, а по першій – в розрізі інвентарних об'єктів. Інвентарні картки по кожному з основних засобів ведуться. У них сума зносу за кожен місяць не відмічається
2) При проведенні аудиту ремонту основних засобів і їх передачі г оренду виявлено ряд помилок. Необхідно провести перевірку і розробити рекомендації з виправлення помилок в бухгалтерському та податковому обліку
Підприємство провело поточний ремонт території біля магазинів та ремонт фасаду магазину. Вартість ремонту склала 12600 грн., включаючи ПДВ – 2100 грн. Проведено ремонт касових апаратів – 198 грн., включаючи ПДВ – 33 грн. Проведена реконструкція торгового залу вартістю 33600 грн., включаючи ПДВ – 5600 грн. Всі витрати з ремонту включені до валових витрат даного періоду. У бухгалтерському обліку дані операції відображені:
Дт кт
92 685 10500 грн
641 685 2100 грн
92 685 165 грн
641 685 33 грн
152 685 28000 грн
641 685 5600 грн
За ремонт комп'ютера підприємство оплатило по рахунку-фактурі 600 гри., включаючи ПДВ - 100 гри. У рахунку-фактурі також зазначено, що за програму з ведення бухгалтерського обліку оплачено суму 2400 грн., включаючи ПДВ - 400 гри. Надано податкову накладну. Всі витрати включені до валових витрат даного періоду. Нематеріальні активи, як видно із балансу на підприємстві, відсутні. У бухгалтерському обліку дані операції відображені:
Дт Кт Сума
92 685 2500 гри
641 685 500 гри
3) Відповідно до договору з підприємством "Лілія", ТОВ "Промхімсервіс" передало в оперативну оренду кіоск із залишковою вартістю 9000 грн., касовий апарат, залишковою вартістю – 620 грн., холодильний прилавок – залишковою вартістю – 2400 грн. Місячна сума орендної плати становить – 40 грн