Зміст
9. Аудиторські процедури: узгодженості (відповідності), підтвердження (незалежні)
19. Аудиторський висновок та його види
31. Допустимий ризик, властивий ризик
Завдання № 14
Розробити модель тесту на підтвердження та відповідність для
проведення аудиторської перевірки операцій з оплати праці на промисловому
підприємстві. Тест повинен містити 15-20 запитань.
Завдання № 18
Розробити моделі тестів на підтвердження та відповідність для проведення аудиторської перевірки експортно-імпортних та валютних операцій.
Завдання № 29
1) Скласти програму проведення аудиту необоротних активів (ос¬новних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних активів) за формою таблиці 1.
2) Виконуючи завдання, необхідно провести аналіз руху та наяв¬ності основних засобів, ефективності їх використання на підприємстві “Інсервіс", додаток.
3) При вирішенні завдань з аудиту необхідно визначити:
– які нормативні акти порушені, вказуючи пункт, статтю і т.п.;
– як дані операції вплинуть на валові доходи чи валові витрати да¬ного підприємства, визначити суму податку з прибутку чи податку на додану вартість (ПДВ), які необхідно доплатити чи поставити на від¬шкодування; визначити, до якого періоду у звітності будуть віднесені виявлені помилки та який розмір пені необхідно доплатити підприєм¬ству;
– розробити рекомендації з виправлення помилок як у бухгалтер¬ському, так і в податковому обліку, скласти аудиторський висновок за встановленою формою.
4) При проведенні аудиту основних засобів аудитором було виявлено:
– придбано від АТ "Транспостач" від 3.03.200_р. за рахунком-фактурою № 367, податковою накладною № 364, товарно-транспортною накладною № 336 кіоск на суму 4 680 грн. з ПДВ - 936 грн. Разом на суму - 5616 грн. За рахунком-фактурою № 564, податковою наклад¬ною № 556 "Трансагенству" за перевезення кіоску було оплачено суму 1 260 грн., включаючи ПДВ - 210 грн.
За проектну документацію з встановлення кіоску було виплачено проектній організації - 360 грн., включаючи ПДВ - 60 грн. За монтаж і підключення до енергозабезпечення витрати склали - 2400 грн., включаючи ПДВ. Кіоск було введено в експлуатацію, акт- відсутній. У бухгалтерському обліку дані операції відображено:
Дт Кт Сума
152 631 5616грн.
92 685 1050грн.
641 685 210грн.
92 685 300 грн.
641 685 60 грн.
152 685 2000грн.
641 685 400грн.
102 152 7616грн.
– списано основні засоби на суму 1600 грн., з нарахуванням зносу - 1000 грн. При ліквідації одержано матеріали на суму 29 грн. 3атрати на оплату праці при ліквідації - 65 грн., відрахування – згідно чинного Законодавства (визначити).
У бухгалтерському обліку дані операції відображено:
Дт Кт Сума
13 104 1000грн.
976 104 600грн.
209 716 29грн.
92 661 65грн.
92 65 ?
Література