0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант №9-1, Аудит, №945 (ID:13533)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 20
Рік виконання: 2009
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
9. Аудиторські процедури: узгодженості (відповідності), підтвердження (незалежні) 19. Аудиторський висновок та його види 31. Допустимий ризик, властивий ризик Завдання № 14 Розробити модель тесту на підтвердження та відповідність для проведення аудиторської перевірки операцій з оплати праці на промисловому підприємстві. Тест повинен містити 15-20 запитань. Завдання № 18 Розробити моделі тестів на підтвердження та відповідність для проведення аудиторської перевірки експортно-імпортних та валютних операцій. Завдання № 29 1) Скласти програму проведення аудиту необоротних активів (ос¬новних засобів, нематеріальних активів, інших необоротних активів) за формою таблиці 1. 2) Виконуючи завдання, необхідно провести аналіз руху та наяв¬ності основних засобів, ефективності їх використання на підприємстві “Інсервіс", додаток. 3) При вирішенні завдань з аудиту необхідно визначити: – які нормативні акти порушені, вказуючи пункт, статтю і т.п.; – як дані операції вплинуть на валові доходи чи валові витрати да¬ного підприємства, визначити суму податку з прибутку чи податку на додану вартість (ПДВ), які необхідно доплатити чи поставити на від¬шкодування; визначити, до якого періоду у звітності будуть віднесені виявлені помилки та який розмір пені необхідно доплатити підприєм¬ству; – розробити рекомендації з виправлення помилок як у бухгалтер¬ському, так і в податковому обліку, скласти аудиторський висновок за встановленою формою. 4) При проведенні аудиту основних засобів аудитором було виявлено: – придбано від АТ "Транспостач" від 3.03.200_р. за рахунком-фактурою № 367, податковою накладною № 364, товарно-транспортною накладною № 336 кіоск на суму 4 680 грн. з ПДВ - 936 грн. Разом на суму - 5616 грн. За рахунком-фактурою № 564, податковою наклад¬ною № 556 "Трансагенству" за перевезення кіоску було оплачено суму 1 260 грн., включаючи ПДВ - 210 грн. За проектну документацію з встановлення кіоску було виплачено проектній організації - 360 грн., включаючи ПДВ - 60 грн. За монтаж і підключення до енергозабезпечення витрати склали - 2400 грн., включаючи ПДВ. Кіоск було введено в експлуатацію, акт- відсутній. У бухгалтерському обліку дані операції відображено: Дт Кт Сума 152 631 5616грн. 92 685 1050грн. 641 685 210грн. 92 685 300 грн. 641 685 60 грн. 152 685 2000грн. 641 685 400грн. 102 152 7616грн. – списано основні засоби на суму 1600 грн., з нарахуванням зносу - 1000 грн. При ліквідації одержано матеріали на суму 29 грн. 3атрати на оплату праці при ліквідації - 65 грн., відрахування – згідно чинного Законодавства (визначити). У бухгалтерському обліку дані операції відображено: Дт Кт Сума 13 104 1000грн. 976 104 600грн. 209 716 29грн. 92 661 65грн. 92 65 ? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову