0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант №5, Контроль і ревізія, №1904 (ID:14617)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 24
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
6. Державна контрольно-ревізійна служба та її функції у фінансовому контролі 31. Методика проведення ревізії руху й списання матеріальних цінностей Задача № 3 При інвентаризації у комірника виявлено нестачу 1-ї тони цементу марки 400 та надлишки 800 кг цементу марки 200. Облікова ціна цементу марки 400 –300 грн. за тону, марки 200 – 230 грн. за тону. Відшкодування здійснено за рахунок винного. Зробити необхідні розрахунки та бухгалтерські проведення. Задача № 9 Статутний капітал підприємства, згідно з установчим договором, сформований декількома юридичними особами. Один з засновників, згідно з установчим договором, робить свій внесок шляхом передачі права користування виробничими площами на суму 200 000 грн. строком на 10 років. Оформлення внесків в бухгалтерському обліку відображено проводками: Дт 46 Кт 40 200000 грн. Внесок до статутного капіталу: Дт 12 Кт 46 200000 грн. Створене підприємство зарахувало це «право» до складу своїх нематеріальних актинів. Через два роки в ході ревізії виявилося, що вказаний нематеріальний актив на балансі засновника не обліковується і, звідси, передавати його в якості внеску до статутного капіталу не міг. За минулий період на вказаний нематеріальний актив нараховувалася амортизація записом: Дт 23 Кт 13 Сума амортизаційних відрахувань склала 4000 грн. Вказати суть порушення. Визначити правильні бухгалтерські проведення. Задача № 15 При перевірці розрахунків за поточний рік на підприємстві ревізором було встановлено наступне : 1. 4 січня в оплату за відвантажену продукцію отримано вексель на суму 1500 грн. від ПП „Купава", в якому суми на векселі, зазначені цифрами і прописом, не збігаються. 2. 5 січня на підприємство надійшли меблі (дивани в кількості 10 шт.) на загальну суму 25 000 грн. При перерахунку вантажу було виявлено недостачу 2-х диванів. Нестача виникла з вини постачальника. Керівництвом підприємства було вирішено не виставляти претензію постачальнику, оскільки в наступному місяці постачальник зобов'язався допоставити продукцію. 3. 20 січня відвантажено продукцію МП „Корона" на суму 1500 грн. (без ПДВ). За даною операцією в обліку здійснено наступні проведения : Дт Кт Сума 36 70 – 1500 грн. – на суму виручки від реалізації 643 641 – 300 грн. – на суму податкового зобов'язання Виявити й виправити порушення ведення розрахунково-кредитних операцій. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову