Фінансовий аудит туристичних підприємств в умовах ринку (ID:161719)
Зміст
ПЛАН
Вступ……………………………………………………………………………….....2
1.Сутність, значення фінансового аудиту туристичних підприємств……………4
2.Особливості аудиту на туристичних підприємствах проблем………………….8
3.Проблеми та перспективи розвитку фінансового аудиту туристичних підприємств в Україні………………………………………………….…………...12
4.Аспекти методики аудиторської перевірки доходів і фінансових результатів підприємств туристичної галузі……………………………………………………18
Висновки…..………………………………………………………………………...24
Список використаної літератури…………………………………………………..26
Зразок роботи
Функціонуючи в ринковій еконо¬міці як суб’єкт підприємницької ді-яльності, кожне туристичне підприємство має за¬безпечувати такий стан своїх фінан¬сових ресурсів, за якого воно стабіль¬но зберігало б здатність безперебій¬но виконувати свої фінансові зобо¬в’язання перед своїми діловими партнерами, державою, власниками, найманими працівниками. Набува¬ючи в ринкових умовах не уявної, а справжньої фінансової незалежності, несучи реальну економічну відпові¬дальність за ефективність господа¬рювання і за своєчасне виконання фінансових зобов’язань, підприєм¬ства здатні досягти стабільності своїх фінансів лише при суворому додержанні принципів комерційного розрахунку, головним се¬ред яких є зіставлення витрат і результатів, одержання максимального прибутку за мінімальних витрат. Саме ця умова є визначальною для формування фінансового стану підприємства.
Фінансовий стан підприємства — це складна, інтег¬рована за багатьма показниками характеристика якості його діяльності. У найконцентрованішому вигляді фінан¬совий стан підприємства можна визначити як міру забез¬печеності підприємства необхідними фінансовими ресур¬сами і ступінь раціональності їх розміщення для здійснення ефективної господарської діяльності та своєчасного прове¬дення грошових розрахунків за своїми зобов’язаннями. Таке трактування суті поняття «фінансовий стан» дає змогу розуміти під ним характеристику діяльності підприємства, у якій, як у дзеркалі, знаходять відображення у вартісній формі загальні результати роботи підприємства, в тому числі й роботи з управління фінансовими ресурсами.
Важлива роль в реалізації цієї задачі відводиться організації проведення аудиту діяльності підприємств туризму.
Необхідність проведення аудиту обумовлюється потребою користувачів інформації про реальний фінансовий стан суб’єкта господарювання. Користувачами цієї інформації можуть бути:
— уповноважені на підставі законів України представники органів державної влади;
— власники, засновники господарюючого суб’єкта;
— інші юридичні та фізичні особи, які мають матеріальну зацікав-леність у результатах господарсько-фінансової діяльності суб’єкта господарювання (кредитори, інвестори, постачальники та інші особи).
Усе вище згадане підкреслює величезну роль та значення теми даної курсової роботи сучасних умовах господарювання. Вибрана тема є досить актуальною для сьогодення, для розвитку економічних процесів на Україні і має першорядну важливість для кожного підприємства, який бажає досягти успіху.
Саме тому тема курсової роботи “Фінансовий аудит туристични підприємсті в умовах ринку” є досить актуальною.
Інші роботи з даної категорії: