0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Задачі з аудиту (ID:299252)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 4
Рік виконання: 2018
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Варіант 6 1. На початок року справедлива вартість виробничого обладнання становила 42000 грн. Первісна вартість обладнання становила 45000 грн., сума нарахованого зносу – 8000 грн. На підприємстві було вирішено провести переоцінку обладнання, за результатами переоцінки значиться: первісна вартість – 49400 грн. сума зносу – 9020 грн. В бухобліку результати переоцінки було відображено так: Дт Кт Сума, грн. 10 423 40380 13 423 1020 2. На підприємстві не велика номенклатура матеріалів, що використовується у виробництві. Поточний облік матеріалів ведеться за фактичною собівартістю. Залишок матеріалу А на складі на 01.07.2015 р. склав 460 тонн на суму 9100 грн. У липні на склад надійшло 1540 тонн матеріалу А вартістю 31300 грн. За липень зі складу у виробництво відпущено 1600 тонн, залишок матеріалу А на складі на 1 серпня – 400 тонн. За даними відомості руху матеріалів у грошовій формі ( ф. 10 ) за липень вартість матеріалу А, відпущеного у виробництво, становить 32512 грн. Згідно із відомістю обліку залишків матеріалів на складі ( ф. М – 14 ) вартість залишку матеріалу А на складі на 1 серпня становить 8128 грн. Перевірити правильність оцінки використаних у виробництві матеріальних цінностей та їх залишків на складі. 3. Вартість будівельних матеріалів (298 грн.), відпущених підприємством своєму робітнику Коваль Т.А. без оплати, не оподаткована прибутковим податком з громадян. 4. Заступнику директора підприємства Сапону А.А., який перебував у відрядженні у м. Васильків Київської області з 16 по 26 березня 2015 р. з метою оформлення замовлення на запасні частини, бухгалтерією підприємства відшкодовано витрати:  на проїзд автобусом в обидва кінці ( квитки не надані ) – 55 грн.;  добові за 10 діб – 180 грн.;  витрати на проживання в готелі згідно із квитанцією за 10 діб – 175 грн.;  разом – 410 грн. До авансового звіту додано тільки посвідчення про відрядження. 5. У січні 2015 р. засновником було внесено до статутного фонду основні засоби (меблі). У бухгалтерію підприємства було пред’явлено накладну та рахунок – фактуру торговельного підприємства, що займається реалізацією меблів. На підставі цих документів у бухгалтерському обліку були зроблені такі записи: Дт Кт Сума, грн. 10 46 4583 644 46 917 6. Підприємство отримало короткостроковий кредит для збільшення обігових коштів на суму 8000 грн., за рахунок якого придбало 1000 од. товару з метою перепродажу. Договірна ціна – 5 грн. за од. (без ПДВ). Транспортні витрати – 750 грн. (без ПДВ). Додаткові витрати склали: послуга по розвантаженню та розміщенню товарів на складі – 200 грн. (без ПДВ), нарахування відсотків по банківському кредиту (з розрахунку 60 % річних), проведення рекламної компанії – 2000 грн. (без ПДВ). В бухобліку результати переоцінки було відображено так: Дт Кт Сума, грн. 311 601 8000 281 631 5000 641 631 1000 281 685 750 641 685 150 281 685 200 641 685 40 951 684 400 93 685 2000 641 685 400 7. На підприємстві за березень 2015 р. працівниці Соболевій О.К. була нарахована заробітна плата у розмірі 1720 грн. Соболева О.К. має посвідчення “чорнобильця 3-ої категорії”. Крім того, вона має двох дітей (10 років та 13 років), що підтверджується копіями свідоцтв про народження дітей та довідкою з місця роботи чоловіка. Податок з доходів фізичних осіб за місяць склав 50 грн. 8. Підприємством 16.04.2015 р. за чеком № 042428 було отримано 1200 грн. На виплату заробітної плати, 100 грн. – на господарські потреби, 150 грн. – на відрядження. На підставі розрахункових відомостей на виплату заробітної плати списано : 17.04.- 650 грн. 18.04. – 200 грн. 20.04 – 300 грн. За даними видаткових касових ордерів 17.04. було видано на відрядження 200 грн., 18.04. на господарські потреби – 100 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Варіант 6 1. На початок року справедлива вартість виробничого обладнання становила 42000 грн. Первісна вартість обладнання становила 45000 грн., сума нарахованого зносу – 8000 грн. На підприємстві було вирішено провести переоцінку обладнання, за результатами переоцінки значиться: первісна вартість – 49400 грн. сума зносу – 9020 грн. В бухобліку результати переоцінки було відображено так: Дт Кт Сума, грн. 10 423 40380 13 423 1020 2. На підприємстві не велика номенклатура матеріалів, що використовується у виробництві. Поточний облік матеріалів ведеться за фактичною собівартістю. Залишок матеріалу А на складі на 01.07.2015 р. склав 460 тонн на суму 9100 грн. У липні на склад надійшло 1540 тонн матеріалу А вартістю 31300 грн. За липень зі складу у виробництво відпущено 1600 тонн, залишок матеріалу А на складі на 1 серпня – 400 тонн. За даними відомості руху матеріалів у грошовій формі ( ф. 10 ) за липень вартість матеріалу А, відпущеного у виробництво, становить 32512 грн. Згідно із відомістю обліку залишків матеріалів на складі ( ф. М – 14 ) вартість залишку матеріалу А на складі на 1 серпня становить 8128 грн. Перевірити правильність оцінки використаних у виробництві матеріальних цінностей та їх залишків на складі. 3. Вартість будівельних матеріалів (298 грн.), відпущених підприємством своєму робітнику Коваль Т.А. без оплати, не оподаткована прибутковим податком з громадян. 4. Заступнику директора підприємства Сапону А.А., який перебував у відрядженні у м. Васильків Київської області з 16 по 26 березня 2015 р. з метою оформлення замовлення на запасні частини, бухгалтерією підприємства відшкодовано витрати:  на проїзд автобусом в обидва кінці ( квитки не надані ) – 55 грн.;  добові за 10 діб – 180 грн.;  витрати на проживання в готелі згідно із квитанцією за 10 діб – 175 грн.;  разом – 410 грн. До авансового звіту додано тільки посвідчення про відрядження. 5. У січні 2015 р. засновником було внесено до статутного фонду основні засоби (меблі). У бухгалтерію підприємства було пред’явлено накладну та рахунок – фактуру торговельного підприємства, що займається реалізацією меблів. На підставі цих документів у бухгалтерському обліку були зроблені такі записи: Дт Кт Сума, грн. 10 46 4583 644 46 917 6. Підприємство отримало короткостроковий кредит для збільшення обігових коштів на суму 8000 грн., за рахунок якого придбало 1000 од. товару з метою перепродажу. Договірна ціна – 5 грн. за од. (без ПДВ). Транспортні витрати – 750 грн. (без ПДВ). Додаткові витрати склали: послуга по розвантаженню та розміщенню товарів на складі – 200 грн. (без ПДВ), нарахування відсотків по банківському кредиту (з розрахунку 60 % річних), проведення рекламної компанії – 2000 грн. (без ПДВ). В бухобліку результати переоцінки було відображено так: Дт Кт Сума, грн. 311 601 8000 281 631 5000 641 631 1000 281 685 750 641 685 150 281 685 200 641 685 40 951 684 400 93 685 2000 641 685 400 7. На підприємстві за березень 2015 р. працівниці Соболевій О.К. була нарахована заробітна плата у розмірі 1720 грн. Соболева О.К. має посвідчення “чорнобильця 3-ої категорії”. Крім того, вона має двох дітей (10 років та 13 років), що підтверджується копіями свідоцтв про народження дітей та довідкою з місця роботи чоловіка. Податок з доходів фізичних осіб за місяць склав 50 грн. 8. Підприємством 16.04.2015 р. за чеком № 042428 було отримано 1200 грн. На виплату заробітної плати, 100 грн. – на господарські потреби, 150 грн. – на відрядження. На підставі розрахункових відомостей на виплату заробітної плати списано : 17.04.- 650 грн. 18.04. – 200 грн. 20.04 – 300 грн. За даними видаткових касових ордерів 17.04. було видано на відрядження 200 грн., 18.04. на господарські потреби – 100 грн.