Зміст
Варіант 0
1. Підприємство має дебіторську заборгованість в сумі 3000 дол. США по курсу НБУ 26,06 грн. за 1 дол. США. Заборгованість за звітний період не погашалась. Курс 26,0 грн. за 1 дол. США. В бухобліку були зроблені такі записи:
Дт Кт Сума, грн.
945 632 900
791 945 900
2. Підприємство зареєстровано 07.12.2014 р. Згідно даних бухгалтерії розмір статутного капіталу відображено на суму 3375 грн., а за статутом розмір статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю становить 39017 грн. у головній книзі відображено залишок на рахунку 46 станом на 01.01.2015 р. на суму 35642 грн.
3. У працівників фірми є власні автомобілі, що зазвичай використовувалися також для виконання виробничих завдань фірми, хоч відповідних договорів на це укладено не було. На валові витрати відносилась вартість придбання палива, запасних частин, оплата охорони та стоянки для автомобілів.
Виплата компенсації працівнику за використання ним свого автомобіля в службових цілях — це болюче питання для багатьох підприємств. Чи можна проводити таку компенсацію? Яка її правова природа, та в якому порядку слід її здійснювати?
4. Підприємство придбало виробниче обладнання первинною вартістю 330 тис. грн. загальний розрахунковий обсяг виробництва визначений підприємством у розмірі 1600 тис. одиниць. Ліквідаційна вартість після його експлуатації за попередніми оцінками може становити 10 тис. грн. передбачений строк корисного використання – 4 роки. Підприємство обрало метод подвійного зменшення залишкової вартості при нарахуванні амортизації і визначено в розмірі 140000 грн. в рік.
5. Працівник згідно з виконавчим листом є платником аліментів на одну неповнолітню дитину. Стягувач аліментів проживає за межами населеного пункту (поштовий збір із суми переказу становить 4,1 %). Розмір нарахованої заробітної плати платника аліментів 1480 грн. у бухобліку підприємства здійснено такі записи:
Дт Кт Сума, грн.
23 661 1480
6. Згідно з договором на касове обслуговування для підприємства встановлено ліміт каси – 30 грн. дані касових звітів за лютий 2015 р. наведено нижче:
Дата Залишок на початок дня Надходження Витрачання Залишок на кінець дня У тому числі на виплату ЗП
02.02. 25 180 170 35 -
03.02. 35 1140 40 1135 1100
06.02. 1135 200 1000 335 100
09.02. 335 110 - 445 100
10.02. 445 - 50 395 50
11.02. 395 - 345 50 -
7. Мале підприємство має на балансі трикімнатну квартиру. Згідно з актом приймання – передачі у квітні 2015 р. у квартирі проведений ремонт вартістю 6734 грн., у тому числі ПДВ – 1122 грн. Витрати на ремонт в бухобліку були відображені записами:
Дт Кт Сума, грн.
993 631 5612
941 631 1122
631 311 6734
8. Приватне підприємство у квітні 2015 р. реалізувало склад. Первісна вартість складу – 30000 грн., нарахований знос (станом на 01.04.2015 р.) – 20000 грн., а ціна реалізації – 9000 грн. (в т.ч. ПДВ). У бухобліку операція відображена так:
Дт Кт Сума, грн.
131 103 20000
976 103 10000
377 742 90000
641 742 4500