0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:55204)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 30
Рік виконання: 2014
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Курсова робота складається з п’яти завдань: 1. Розробити лист пропозицію та лист зобов’язання 2. Скласти договір на проведення аудиту з аудиторською фірмою “Практик” 3. Скласти програму та план аудиторської перевірки на підприємстві недержавної форми власності “Назарія” 4. Скласти робочі документи аудитора, що підтверджують перевірку документального оформлення відображених в обліку операцій 5. Скласти аудиторський звіт та аудиторський висновок по результатам перевірки В кінці роботи слід навести перелік використаної літератури Під час виконання курсової роботи студент повинен використати крім підручників та посібників також періодичні фахові видання, закони України, постанови уряду, інструкції та положення тощо1. Первісна вартість споруди цеху – 400 тис. грн., а сума його зносу на дату першої переоцінки становить 100 тис. грн. Після переоцінки чиста балансова вартість споруди знизилась до 210 тис. грн. При цьому за перерахунком було визначено, що вартість споруди зменшилась на 100 тис. грн., а сума зносу – на 18 тис. грн. В бухобліку підприємства було зроблено такі записи: Дт Кт Сума, грн. 10 971 100000 131 10 18000 2. Дані про стан розрахунків з підзвітними особами на 01.04 2012 р.: № Підзвітна особа Заборгованість на 01.03 , грн. Видано підзвіт у березні Подано авансові звіти у березні Заборгованість на 01.04.2004 р. Дт Кт Дт Кт Кущ Я.А. 48,00 - 100,00 20,00 128,00 - Назаренко Ю.І. - 30,00 200,00 100,00 130,00 - Харченко А. К. 60,00 - 80,00 - 140,00 - Хорунжий Ю. М. 70,00 - 100,00 - 170,00 - 3. Протягом першого півріччя 2012 р. бухгалтерією підприємства у складі витрат на рекламу списано на адміністративні витрати вартість виготовлення візитних карток для бухгалтера, директора, комерційного директора. 4. Відпущені за накладною № 144 від 27.03.2012 р. матеріали за обліковими цінами на суму 1600 грн. У бухгалтерському обліку зроблено проводку : Дт 631 “Розрахунки з вітчизняними постачальниками” Кт 20 “Виробничі запаси” – на суму 1600 грн. 5. Підприємством виконано розробку комп’ютерної програми. В процесі дослідження та розробки підприємство понесло наступні витрати: • витрати на курси підвищення кваліфікації робітників, зайнятих розробкою програми 500 грн.; • виплата заробітної плати розробникам 1000 грн.; • нарахування на фонд заробітної плати розробників; • витрати на державну реєстрацію авторських прав 300 грн.; • сума амортизації комп’ютера, використаного для розробки 200 грн.; • вартість використаних матеріалів (дискет) 25 грн. В обліку підприємства було зроблено такий запис: № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. проводка Дт Кт 1 Понесені витрати на підготовку спеціалістів 500 12 685 2 Відображено податкове зобов’язання з ПДВ 100 641 685 3 Нарахована заробітна плата розробникам 1000 12 661 4 Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих розробкою НМА, в Пенсійний фонд 330 12 651 5 Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих розробкою НМА, в Фонд соціального страхування 30 12 652 6 Відображено суму нарахувань на фонд оплати праці робітників, зайнятих розробкою НМА, в Державний фонд підтримки зайнятості населення 20 12 653 7 Проведена державна реєстрація авторських прав (отримано свідоцтво) 300 12 685 8 Списано вартість використаних дискет 25 12 22 9 Нараховано знос комп’ютера 200 12 131 10 Перераховано кошти за послуги підготовки спеціалістів та державній реєстрації НМА 900 685 311 6. Як внесок до статутного капіталу засновник ТОВ “Янтар” вніс легковий автомобіль. Експертна вартість автомобіля становить 9000 грн. В бухобліку підприємства було зроблено такий запис: Дт Кт Сума, грн. 10 46 7500 641 46 1500 7. На 1.01.2012 р. на складі знаходилось в залишку готової продукції (ГП) 55 одиниць, виробнича собівартість яких 80 грн. за одиницю. 5.01.2012 р. на склад надійшло 100 одиниць ГП, виробнича собівартість яких 90грн. за одиницю. 9.01.2012 р.підприємство відвантажило покупцеві 115 одиниць ГП, за методом списання запасів – середньозваженої вартості. Дохід від реалізації склав – 15000 грн. в т.ч. ПДВ. В обліку підприємства було зроблено такий запис : № Зміст господарської операції Сума, грн. Бух. Проводка Дт Кт 1 Відображено у складі доходу виручку від реалізації ГП 15000 631 701 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ 3000 641 701 3 Списано виробничу собівартість реалізованої ГП 9800 901 26 4 Визначено фінансовий результат від операції реалізації ГП 18000 701 791 9800 791 901 5 Надійшла на розрахунковий рахунок оплата від покупця 15000 311 631 8. Виробниче підприємство відвантажило покупцю продукцію особистого виробництва на суму 1200 грн. (в т.ч. ПДВ) по собівартості 750 грн. В бухобліку підприємства було зроблено такий запис: Дт Кт Сума, грн. 361 701 1200 701 641 200 901 26 750 311 361 1200 641 311 200 793 901 750 701 793 1000
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову