0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аудит (ID:598593)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 4
Рік виконання: 2021
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Вихідні дані: В процесі проведення аудиту основних засобів ПАТ «Прогрес» аудитором були виявлені наступні операції щодо придбання виробничого обладнання: 1. Підприємство придбало за грошові кошти виробниче обладнання за договірною вартістю - 300 000 грн, у т.ч. ПДВ;15.02.19р. Витрати на доставку транспортною організацією – 2400 грн, у т.ч. ПДВ; 15.02.19р. витрати на відрядження, пов’язане із придбанням обладнання – 5620 грн.; 26.02.19р. додаткові витрати на монтаж, здійснювала стороння організація -18 000 грн. (у т.ч. ПДВ); на підставі акту виконаних робіт було сплачені послуги та введено до експлуатації обладнання 28.02.19р. У бухгалтерському обліку товариства данні господарські операції були відображені наступними записами (в грн..), які представлені в табл. 1: Таблиця 1 Відображення в поточному обліку господарських операцій з придбання обладнання № з/п Кореспондуючи рахунки Сума, грн.. дебет кредит 1 152 631 300 000 2 641 631 50 000 3 685 311 2400 4 631 300 300 000 5 93 372 5620 2. Під час капітального будівництва виробничого приміщення ПАТ «Прогрес» було використано будівельних матеріалів на суму 24 000 грн, в т.ч. ПДВ. Витрати на оплату праці працівників склали (без відрахувань) 2 000 грн; на оплату монтажних робіт – 3 600 грн, в т.ч. ПДВ 600 грн; на державну реєстрацію – 200 грн, страхування ризиків – 960 грн. У бухгалтерському обліку підприємства господарська операція була відображена такими записами (в грн), які наведено в табл.2 Таблиця 2 Бухгалтерські проведення господарських операцій за звітний період № з/п Кореспондуючи рахунки Сума, грн.. дебет кредит 1 205 631 20 000 2 641 631 4 000 3 151 205 20 000 4 151 661, 65 2 000 5 151 631 3 600 6 641 631 600 7 151 685 200 8 151 655 960 9 103 151 25 000 Завдання: 1. Скласти програму проведення аудиту основних засобів (табл. 3). 2. Встановити характер допущених помилок та порушень в бухгалтерському обліку. 3. Зробити нормативно-правове обґрунтування встановлених порушень. 4. Скласти робочі документи аудитора (табл. 4 та 5). 5. Розробити рекомендації з виправлення помилок та усунення порушень у бухгалтерському обліку підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вихідні дані: В процесі проведення аудиту основних засобів ПАТ «Прогрес» аудитором були виявлені наступні операції щодо придбання виробничого обладнання: 1. Підприємство придбало за грошові кошти виробниче обладнання за договірною вартістю - 300 000 грн, у т.ч. ПДВ;15.02.19р. Витрати на доставку транспортною організацією – 2400 грн, у т.ч. ПДВ; 15.02.19р. витрати на відрядження, пов’язане із придбанням обладнання – 5620 грн.; 26.02.19р. додаткові витрати на монтаж, здійснювала стороння організація -18 000 грн. (у т.ч. ПДВ); на підставі акту виконаних робіт було сплачені послуги та введено до експлуатації обладнання 28.02.19р. У бухгалтерському обліку товариства данні господарські операції були відображені наступними записами (в грн..), які представлені в табл. 1: Таблиця 1 Відображення в поточному обліку господарських операцій з придбання обладнання № з/п Кореспондуючи рахунки Сума, грн.. дебет кредит 1 152 631 300 000 2 641 631 50 000 3 685 311 2400 4 631 300 300 000 5 93 372 5620 2. Під час капітального будівництва виробничого приміщення ПАТ «Прогрес» було використано будівельних матеріалів на суму 24 000 грн, в т.ч. ПДВ. Витрати на оплату праці працівників склали (без відрахувань) 2 000 грн; на оплату монтажних робіт – 3 600 грн, в т.ч. ПДВ 600 грн; на державну реєстрацію – 200 грн, страхування ризиків – 960 грн. У бухгалтерському обліку підприємства господарська операція була відображена такими записами (в грн), які наведено в табл.2 Таблиця 2 Бухгалтерські проведення господарських операцій за звітний період № з/п Кореспондуючи рахунки Сума, грн.. дебет кредит 1 205 631 20 000 2 641 631 4 000 3 151 205 20 000 4 151 661, 65 2 000 5 151 631 3 600 6 641 631 600 7 151 685 200 8 151 655 960 9 103 151 25 000 Завдання: 1. Скласти програму проведення аудиту основних засобів (табл. 3). 2. Встановити характер допущених помилок та порушень в бухгалтерському обліку. 3. Зробити нормативно-правове обґрунтування встановлених порушень. 4. Скласти робочі документи аудитора (табл. 4 та 5). 5. Розробити рекомендації з виправлення помилок та усунення порушень у бухгалтерському обліку підприємства.