0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика аудиторської перевірки готівкових операцій (ID:6433)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 20
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Методика аудиторської перевірки готівкових операцій 2. Задача 1 Виявити порушення; вказати, які прийоми аудиту слід використати; вказати нормативно-правові документи, які регулюють цю ситуацію, зробити записи у розділі «Масштаб перевірки» аудиторського висновку за наслідками перевірки, запропонувати форми робочих документів аудитора за кожним з цих завдань, вказати на зміни, внесені у нормативну базу на момент розгляду цих завдань, завдання підсумувати коротким письмовим звітом аудитора. Вхідні дані: а) під час проведення аудиторської перевірки на МП «Шанс» виявлено: обліковий склад працівників – 15 чоловік, з них працює за сумісництвом 1 людина. При утриманні прибуткового податку з громадян із зарплати за березень 2009 р. до усіх працівників застосовувався неоподаткований мінімум у розмірі 17 грн. Сума податку за березень 2009 р. – 612 грн., за жовтень – 97 грн.; б) підприємство уклало договори страхування своїх працівників (загальна сума – 13000 тис. грн.). За період їх роботи на даному підприємстві ця сума, а також сума страхового відшкодування, одержана за обов’язковим та добровільним страхуванням, включені до сукупного оподатковуваного доходу громадян. Підприємство достроково припинило дію договору і отримані внески були розподілені між зацікавленими особами. Після цього були укладені договори страхування своїх працівників за рахунок коштів підприємства. При цьому розрахунок робився з огляду на те, що страхові платежі внесуть підприємства і партнери у залік взаєморозрахунків. Перевірка вирішення цих питань здійснювалася аудитором за такими матеріалами: декларація; Баланс; Звіт про фінансові результати; договір страхування та список працівників; грошові перекази; страхові поліси; листи підприємства; розрахунки страхової компанії; відомість на виплату; касові ордери; рахунок 31; доручення. 3. Задача 2 На основі вхідних даних потрібно: 1. Встановити вплив матеріально-технічного забезпечення на випуск виробів кожного виду. 2. Сформулювати запис для включення в аудиторський висновок. Вхідні дані: Перевірити виконання плану матеріально-технічного забезпечення і норм витрат матеріалів Таблиця 14 План матеріально-технічного забезпечення і норм виплат матеріалів за ІІІ квартал 2009 р. Од. виміру Матеріали В Матеріали А Матеріали Б план факт план факт план факт Залишки на початок кг 21000 21000 6000 6000 3000 3000 Надходження кг 18000 16000 400 500 2500 2500 Випуск продукції шт. 1500 1520 1500 1520 1500 1520 Норма втрат на 1 шт. кг 12,0 10,5 3,0 3,2 2,0 2,0 Витрати на випуск кг 18000 15960 4500 4864 3000 3040 Залишки на кінець кг 21000 21040 5500 6136 2500 2460 Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову