0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація і методика аудиту розрахунків з покупцем і замовником (ID:842443)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Аудит
Сторінок: 47
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Економічна сутність, мета і завдання по аудиту розрахунку з покупцем і замовником 1.1. Класифікація розрахунку з покупцем і замовником. 1.2. Аудит даних розрахунків, його суть. 1.3. Нормативна база по предмету аудиту Розділ ІІ. Підготовка аудиту на підприємстві. 2.1 Підписання договору для того, щоб провести аудит. 2.2. Розробка плану і програми аудиту. 2.3. Ступінь ризику, підготування аудиторського доказу. Розділ 3.1. Аудит розрахунку з покупцем і замовником і методика його проведення. 3.1.Коротка економічна характеристика об’єкта перевірки. 3.2. Робочі документи аудитора. 3.3.Аудиторський звіт і висновок. Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Важливе місце системи управління має організація розрахунків з контрагентами. Саме на це вказує платоспроможність підприємства, її фінансовий стан і інвестиційна привабливість. Складова частина розрахункових відносин включає такий бізнес процес як облік і аналіз розрахунків з постачальниками підприємства. Облік розрахунків з постачальниками це найбільш важливий елемент загальної системи бухгалтерського і податкового обліку. Не зважаючи на вид зайнятості, підприємства не можуть працювати без взаємодії своїх контрагентів, тобто постачальників і підрядників. Належне ведення обліку, що ведеться завдяки нормальному законодавству, допомагає провести оцінку ефективності і доцільність розрахунків з постачальниками і підрядниками, відшукати шляхи, щоб удосконалити регулювання дебіторської і кредиторської заборгованості. Звідси виникла потреба грамотно вести бухгалтерський облік розрахунків з постачальниками і підрядниками. Ведення безпомилкового і своєчасного обліку розрахунків з постачальниками і підрядниками являється важливим місцем в організації, так як воно вважається інформаційною базою, що дозволяє прийняти і прогнозувати можливі управлінські рішення. Не меншого значення в управлінській діяльності надається аналізу стану дебіторської і кредиторської заборгованості розрахунків з постачальниками. Від організації розрахунків з постачальником буде залежати, чи отримає компанія товарний кредит, або такому підприємству будуть нараховуватися бонуси у вигляді знижки за попередню або своєчасну оплату. Але крім цього оцінюється своєчасність поставки товарів від постачальника. Тобто відбувається необхідність постійно контролювати стан розрахунків, що може здійснюватися завдяки застосуванню засобів і методів аналізу фінансового – господарської діяльності. В цілому можна зробити висновок, що всі управлінські процеси пов’язуються між собою, тобто облік, аналіз, організація і мотивація не повинні існувати окремо, таким чином, якщо десь може бути збій це призведе до зменшення ефективності і іншої управлінської функції. Питання відносно проведення аудиту розрахунку з покупцем і замовником на підприємстві це дуже важливе і актуальне водночас в наш непростий час. Воно пов’язується з тим, що завдяки ринковим відносинам і відносній стабілізації економіки в країні підприємство може здійснювати інвестування вільного активу в фінансову або інвестиційну діяльність. Мета проведення аудиту розрахунку з покупцем і замовником – це підтвердити вірність і повноту відображення в обліку і звітності і своєчасний розрахунок з покупцем і замовником. Перед нами стоять наступні завдання: - ознайомитися з класифікацією розрахунку з покупцем і замовником. - розглянути суть аудиту вказаних розрахунків. - здійснити огляд нормативної бази з вказаної теми; - ознайомитися з розробкою плану і програми аудиту; - провести аудит розрахунку з покупцем і замовником; - скласти аудиторський звіт і висновок. Предмет – це процес підготовки організації і проведення аудиту розрахунку з покупцем і замовником на підприємстві. Об’єкт курсової роботи – це облік розрахунку з дебітором. Джерело інформації, для того, щоб провести аудиту по розрахункам з покупцем і замовником це первинний документ з вказаного виду обліку, обліковий регістр, що повинен використовуватися, для того, щоб відобразити в обліку операцію по розрахунку з покупцем і замовником, а також звітність. Розділ 3.Аудит розрахунку з покупцем і замовником і методика його проведення 3.1. Коротка економічна характеристика об’єкта перевірки – ТОВ Полірембудінвест Дане підприємство – це невелике підприємство, яке почало свою «історію» від 17 березня 2005 року. Саме тоді, 17 років назад – наш об’єкт дослідження був зареєстрований в державному реєстрі. Код ЄДРПОУ 33402908. Директором і уповноваженою особою являється Чернієнко Сергій Володимирович, який вніс до статутного фонду підприємства внесок в розмірі 26200 грн. Підприємство займається такими видами діяльності: [20] КВЕД Вид діяльності 45.21.1 Будівництво будівель 51.70.0 Інший вид оптової торгівлі 60.24.1 Діяльність по автомобільному вантажному транспорту 63.12.0 Складське господарство 65.23.0 Інше фінансове посередництво 70.20.1 Здача під найм власної і державної нерухомості, яка має культурне значення 70.31.3 Посередницька послуга під час купівлі продажу земельної ділянки, яка оцінена 7420.1 Діяльність, в сфері інжинірингу Юридична адреса підприємства: м. Київ, вул. Іванова21/17. На підприємстві працює всього 2 людини. Проведемо аналіз грошових потоків ТОВ «Полірембудінвест» за даними його Звіту про рух грошових коштів за 2019-2021 рр. в таблиці 2.1. В результаті проведених розрахунків видно, що грошовий потік від операційної діяльності додатній за досліджуваний період, що оцінюється позитивно. Надходження коштів від операційної діяльності в 2019 році складали 6456,1 тис. грн., в 2020 році цей грошовий потік зріс на 3187,6 тис. грн. або на 49,4% та склав 9643,7 тис. грн. В 2021 році також відбулося зростання, додатній грошовий потік від операційної діяльності зріс на 2175,1 тис. грн. або на 22,6%. Таблиця 2.1 Аналіз грошових потоків ТОВ «Полірембудінвест» за 2019-2021 рр. Грошові потоки 2019 2020 2021 Відхилення абсолютне Темп зростання, % 2020/ 2019 2021/ 2020 2020/ 2019 2021/ 2020 1 2 3 4 5 6 7 8 Надходження коштів: 6456,1 9643,7 11818,8 3187,6 2175,1 49,4 22,6 - реалізація товарів та послуг 6033,6 9288,5 11818,8 3254,9 2530,3 53,9 27,2 - внесено авансів 422,5 355,2 0,0 -67,3 -355,2 -15,9 -100,0 Витрати коштів: 5777,7 8415,6 11106,4 2638,0 2690,8 45,7 32,0 - придбання товарів, запчастин 2517,9 3890,9 3905,1 1373,0 14,2 54,5 0,4 - повернено авансів 2,5 18,8 228,4 16,3 209,5 653,2 1112,7 - оплата праці 2116,4 3159,5 4222,7 1043,1 1063,1 49,3 33,6 - сплачено ПДВ 247,2 155,7 746,4 -91,5 590,7 -37,0 379,4 - сплачено податок на прибуток 26,1 43,7 115,4 17,6 71,7 67,3 163,9 - сплачено соціальні внески 772,5 1116,1 1541,3 343,7 425,1 44,5 38,1 - інші платежі 95,1 30,8 347,2 -64,3 316,4 -67,6 1027,3 Чистий рух коштів від операційної діяльності 678,4 1228,0 712,4 549,6 -515,7 81,0 -42,0 Надходження коштів від інвестиційної діяльності 0 0 0 0,0 0,0 - - Витрачання коштів: - придбання основних засобів 8542,0 1767,1 112,8 -6774,9 -1654,3 -79,3 -93,6 Чистий рух коштів від інвестиційної діяльності -7863,6 -539,1 599,6 7324,5 1138,7 -93,1 -211,2 Надходження коштів від фінансової діяльності 7950,0 910,0 0,0 -7040,0 -910,0 -88,6 -100,0 Витрачання коштів: 62,6 338,9 557,6 276,3 218,7 441,3 64,5 - погашення позик 0,0 0,0 248,0 0,0 248,0 - - - виплата дивідендів 0,0 200,0 200,0 200,0 0,0 - 0,0 - інші платежі 62,6 138,9 109,6 121,8 -21,1 Чистий рух коштів від фінансової діяльності 23,8 32,0 42,0 8,2 9,9 34,6 31,0 Продовження таблиці 2.1. Чистий рух коштів 23,8 32,0 42,0 8,2 9,9 34,6 31,0 Надходження коштів від інвестиційної діяльності за останні три роки на підприємстві не відбувалося. Однак для фінансування інвестиційних витрат чистого грошового потоку від операційної діяльності не достатньо. Тому в 2020 році для придбання необоротних активів використано позикових засобів, довгострокові та короткострокові кредити. В результаті таких операцій з‘являються додатні грошові потоки від фінансової діяльності. Так, в 2019 році надходження від фінансової діяльності склали 7950 тис. грн., в 2020 році відбулося значне зменшення цього грошового потоку, а в 2021 році на підприємстві взагалі не було додатного грошового потоку від фінансової діяльності. Динаміка додатних грошових потоків підприємства показана на рис. 2.1. З рисунку видно, що грошові потоки від операційної діяльності збільшуються, а від фінансової діяльності зменшуються. Таку ситуацію можна охарактеризувати позитивно, адже підприємство фінансує свої витрати за рахунок власних фінансових ресурсів.
Інші роботи з даної категорії: