0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування структури парку рухомого складу (ID:842145)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВИРОБІВ КЕРАМІЧНИХ 6 РОЗДІЛ 2. ОПТИМІЗАЦІЯ ВАНТАЖНИХ ПОТОКІВ 8 2.1 Розташування вантажовідправників та вантажоодержувачів на схемі 8 2.2 Знаходження оптимального плану закріплення вантажовідправників та вантажоодержувачів 10 2.3 Вибір вантажоодержувача за критерієм максимального обсягу перевезень для подальшої розробки 13 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ПАРКУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ 14 3.1 Розрахунок імовірності вимог на використання автомобілів різної вантажопідйомності 14 3.2 Визначення необхідної кількості автомобілів 16 РОЗДІЛ 4. ВИЗНАЧЕННЯ ЧИСЛОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЗАМКНУТОЇ ПУАССОНІВСЬКОЇ СИСТЕМИ МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 22 4.1 Визначення необхідної кількості постів обслуговування 22 4.2 Визначення розрахункового коефіцієнту 23 4.3 Параметри функціонування одноканальної системи масового обслуговування 24 4.4 Параметри функціонування багатоканальної системи масового обслуговування (n>1) 25 РОЗДІЛ 5. РОЗРАХУНОК ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ТА НАВАНТАЖУВАЛЬНО - РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ ЗАСОБІВ 32 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3 різних факторів, таких як типи транспортних засобів, їх кількість, технічний стан, витрати на експлуатацію та інші. Під час виконання курсового проекту потрібно працювати над наступними завданнями: - виконання оптимізації вантажних потоків з метою зниження часу та витрат на перевезення; - визначення оптимальної структури парку рухомого складу для задачі перевезення вантажу від одного вантажовідправника до кількох вантажоотримувачів, враховуючи обсяги перевезень та інші фактори; - розрахунок необхідної кількості транспортних засобів для ефективного виконання вантажних перевезень з урахуванням обсягів вантажу; - визначення годинної продуктивності рухомого складу та розрахунок собівартості перевезення вантажу; - розрахунок числових характеристик замкнутої системи масового обслуговування (СМО), яка включає транспортні та навантажувально- розвантажувальні засоби. Об’єктом дослідження є процес формування раціональної структури парку рухомого складу на транспортних підприємствах та організаціях. Предметом дослідження є наукові методи та практичні підходи щодо формування раціональної структури парку рухомого складу з метою оптимізації використання транспортних засобів та підвищення ефективності транспортної системи. Методологія дослідження. В рамках реалізації даної роботи будуть використані методи наукового дослідження, включаючи аналіз літературних джерел, статистичних даних, проведення економіко-математичного моделювання, а також методи оптимізації для визначення найбільш оптимальних варіантів структури парку рухомого складу. Наукова новизна даного курсового проекту полягає у поєднанні теоретичних аспектів дослідження з практичними рекомендаціями щодо