0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бюджетування як складова удосконалення управління підприємством у ринкових умовах (ID:104376)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Бюджетна система
Сторінок: 32
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. Бюджетування як складова удосконалення управління підприємством у ринкових умовах…………………………………………………5 1. Сутність та значення бюджетування на підприємстві……………………...5 2. Організаційні аспекти процесу бюджетування……………………………10 3. Перспективи впровадження бюджетування на підприємстві…………….16 4. Удосконалення управління підприємством на основі бюджетування…...17 Розділ ІІ. Практична частина. Комплексна задача……………………………….25 Висновок……………………………………………………………………….……30 Список використаної літератури…………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Максимальний ефект від упровадження бюджетування можна очікувати на великих підприємствах, тому що вони мають значну кількість різних підрозділів та відділів, які можна класифікувати як центри відповідальності. А ще переважна більшість їх здійснює кілька видів діяльності. Крім того, слід зауважити, що, як правило, значні масштаби призводять до послаблення координації різних підрозділів у досягненні головної мети, до ускладнення процесів інформаційного обміну та погіршення комунікацій, формалізаціїї й бюрократизації управління, особливо в умовах сильної централізації. Тому, великі підприємства мають певні переваги:  зокрема значно більші фінансові можливості,  висококваліфікований персонал,  можливість залучення фахівців із зовні.